K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2011, 11:52   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Malika Shaadt,nogle der kender hende?

Jeg har fået en henvisning til overstående,prima fordi jeg vil vide hvad jeg skal og kan gøre med mine arme på grund af kroniske smerter gemmen 8-10 år.

Rygsmerter lige så længe med de går dagligt helt ned i bag låret og får tryk smerter i hælen ja ved ikke om man kalder det det,men det en tryggende smerte der vare fra minutter til timer som pulsslag nærmer kan jeg ikke beskrive det-på bag låret er det også en tyggende smerte der bare sidder og er der som om bjælke langs låret og det kommer når jeg sidder og går.

men er hun god til at ville finde løsninger,syntes nogle gange det spil af tid når der undersøges på 8 min,med besked om indsprøgtninger med bynyrebak homom når de ved jeg får mange bivirkninger af det,og min læge har sagt stop for det.Så mega spændt på hvad hun kan finde udaf.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ortopæd-kirurg Nogle der kender dem?? Yanmik Alt det andet 1 08-06-2013 12:41
Er der nogle der kender EQ-Consult Kims Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 26-04-2009 14:39
Læge - kender nogle hende her ????? jane At søge førtidspension 0 15-04-2008 17:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension