K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2012, 21:37   #1
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Endelig taget mig sammen

Så fik jeg endelig taget mig sammen og har bedt min sagsbehandler starte en pensionssag
Hun tager sig af det hele siger hun og hun mener ikke at der skal indhentes mere
Så spurgte jeg hende om hvad at jeg skal gøre for at blive ved at få
de skillinger jeg får hver måned så længe som muligt
Jeg kan godt undvære dem men vil helst ikke, men jeg vil ikke deltage i alt det der aktiveringshalløj, det er usundt og sidde og høre på alt det ævl
Jeg får det dårligt af det. Hun lovede ikke at sende flere forslag til job men ville gerne have lov at sende ideer til foredrag og sådan noget som hun tror at jeg har lyst til, den er jeg selvfølgelig med på
Hun sagde at jeg overhovedet ikke skal tænke på andet end at have det bedst muligt og jeg mister ikke det der tilskud jeg får, for det bestemmer hun
Jeg kan i princippet være ligeglad ,men er der nogen der ved hvor længe sådan en sagsbehandling varer?
2 hvis man så får et afslag fortsætter de så bare med at give det der særlig ydelse jeg får resten af livet, for så gider jeg overhovedet ikke tænke mere på alt dette?
Nogen der har et bud?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2012, 22:27   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
give det der særlig ydelse jeg får resten af livet

hvad er det?
er det fordi er tildelt fleks og får særlig ydelse, men holder op når man 60 år
den kan man får når du ikke kan modtage kontankthjælp og har fået fleks
men der kommer sikkert nogle ændringer pågrund af efterløn er lavet om
eller er det fra en forsikring, for det har intet med kommunen af gøre

men det er jo fint din sagsbehandler ikke mener der skal hentes mere
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2012, 22:45   #3
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Nej den der særlige ydelse får jeg fordi at jeg har en tjenestemandspension
(er ikke ret gammel)
Jeg fik ledighedsydelse men kunne ikke holde alt ævlet ud så jeg bad dem beholde pengene
Men senere ville jeg forsøge igen (fik flere lægeattester på at jeg ikke skulle deltage i aktiveringshalløjet
Men fordi at jeg selv frabad mig ledighedsydelse kunne jeg ikke få den igen istedet får jeg så særlig ydelse (et beskedent beløb) fra kommunen som supplement til tjenestemandspensionen
Mon at det så bare fortsætter resten af livet?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Taget ved næsen..... Frk. Horsens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 07-01-2012 16:08
Jeg har taget en beslutning .... pallepunk Spørgsmål ang fleksjob 54 02-09-2011 15:24
Jeg har taget en beslutning! Maybe Alt det andet 4 05-12-2009 00:01
Hvordan får man taget hul? Silly Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 18-08-2009 11:52
Kræmmermentalitet har taget over Odenseaneren Politik og Samfund 0 20-04-2008 07:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension