K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2012, 07:25   #1
modic
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Nordjylland
Alder: 47
Indlæg: 25
Styrke: 13
modic er ny på vejen
Sagen udsat... Hvorfor?

Hej...

Ved at være længe siden jeg har brugt forum, men vil lige høre om nogen ka hjælpe her...

Min sag skulle - endelig - på pensionsnævn i onsdags... Fredag skulle jeg så have svar om sagen var rejst fra min SB.. Da jeg intet hørte ringede jeg og fandt ud af hun var syg... Beder derfor en kollega undersøge, så jeg ikk skal gå gennem pinsen i uvidenhed... Bliver ringer op af sød kollega, der kan fortælle at min sag blev udsat i onsdags men hun ku ikk læse begrundelse...

Men udsat er ikke lig afvist vel? Og hvorfor bliver en sag udsat? Hun nævnede at der kunne mangle noget i sag - men ville den så ikk blive afvist???

Mvh Modic
modic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 07:32   #2
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Udsat er ikke afvist, jeg har også prøvet at få udsat og det var fordi sagsbehandler var syg og der manglede et stykke papir som hun ikke havde fået med, har også prøvet at få udsat fordi der var for mange sager med til at de kunne behandle dem på en dag, og derfor kom den først med ugen efter...

Så nej udsat betyder bare at den ikke var med den dag, og mon ikke det er pga din sagsbehandlers sygdom ... det kunne jeg forestille mig, det lyder som om det er det møde hvor det besluttedes om der skal indstille til pension, og der er det jo din sagsbehandler der fremlægger og forklare om dig og din sag.
ring til din sagsbehandler tirsdag og hør hvornår der er møde igen ... ikke alle kommuner holder mere end et om måneden...

Hvis hun ikke kan sige en dato så skriv til hende og gør opmærksom på at du ønsker en dato da den første ikke holdt , bare for en sikkerheds skyld så den ikke bliver "glemt" hele sommeren nu der kommer sommerferie ..
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 07:41   #3
modic
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Nordjylland
Alder: 47
Indlæg: 25
Styrke: 13
modic er ny på vejen
Nej, de har bestemt jeg skulle indstilles! Det er pensionsnævnet der har udsat sagen!
modic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 09:00   #4
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Så skriv til din sagsbehandler og bed om ny dato...

Min veninde prøvede det samme, det viste sig at være pga et stykke papir de ikke kunne læse det var tværet ud, så hendes sag kom op en måned senere, og det var så meget godt da det uden det papir ville være et afslag der ville komme...

Så måske der lige mangler et stykke papir i din sag (som hende du snakkede med sagde) som kan vise sig at være vigtig i din sag, men helt sikkert jeg ville skrive til sagsbehandler og bede om en forklaring og en ny dato...
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2012, 09:16   #5
modic
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Nordjylland
Alder: 47
Indlæg: 25
Styrke: 13
modic er ny på vejen
Tak, får snakket med min dejlige SB tirsdag! Var bare så nervøs om jeg var blevet afvist! Men lyder til det kan være lille detalje!

Vil prøve at nyde resten af pinsen!
modic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2013, 15:11   #6
mille74
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
mille74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af modic Se meddelelser
Tak, får snakket med min dejlige SB tirsdag! Var bare så nervøs om jeg var blevet afvist! Men lyder til det kan være lille detalje!

Vil prøve at nyde resten af pinsen!
Hej

Ville bare lige høre dig hvordan det er gået med dig , regner med at du har Modic ? jeg har selv Modic 1 med 75% volume som åbenbart ik er så ofte set :0( og det er meget smertefuld :0(, til november har jeg gået i 2 år. Ville så lige høre hvor lang tid du gik og hvad du har skulle været igennem.

Hilsen Mille74
mille74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du været udsat for en arbejdsskade? henrikj88 Din historie 1 21-10-2010 14:34
Har du været udsat for en arbejdsskade? henrikj88 Alt det andet 3 15-10-2010 12:55
Fp som er udsat ? Mai-Britt At søge førtidspension 2 28-01-2009 16:41
kommune har udsat min fp Mai-Britt At søge førtidspension 10 11-12-2008 21:25
Førtidspensionsrapport mv. udsat af arbejdsmarkedskommissionen zuza Midlertidig Førtidspension 0 10-08-2008 23:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension