K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-06-2013, 07:03   #61
superman
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2013
Indlæg: 38
Styrke: 11
superman er ny på vejen
Webmaster har du et link hvor der står at revurdering kun er til flex jobber? For så vil jeg vedlægge det.
Hva med den der paragraf 20 stk 1. Gælder den stadig i år. Med at kommune kan sætte kontrol på?
superman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2013, 21:01   #62
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kan godt forstå at det kan blive forvirrende når Storebjørn kommer ind og skriver sådan...specielt når det ikke passer det han/hun har skrevet...

Nej jeg har ikke noget link....for et sådan findes ikke...

Ja den paragraf gælder stadig....de kan godt sætte en kontrol på en førtidspension....som de jo vil med din bror....

Det kan du se her under paragraf 20 https://www.retsinformation.dk/forms...id=145406#Kap3

Ang fleksjob....så er alle fleksjobvisitationer på 5 år af gangen....men det har INTET med førtidspension at gøre...

Så kommunen kan godt gøre som de har gjort med din bror....altså sætte en kontrol/revurdering på....efter X antal år....

Men de må kun gøre dette når det drejer sig om uforudsigelige forløb....

Spørgsmålet for jer er så....om din brors forløb er et uforudsigeligt forløb....

Dette kan i finde ud af ved at klage over at der er sat kontrol på....

Men om BAN så kan gå ind og sætte spørgsmålstegn ved selve den pension som kommunen har givet...ja det ved jeg ikke....men personligt ville jeg ikke tage chancen....men det er jo op til jer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fejl i rehabiliterings teamets afgørelse moster0208 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 11 13-09-2013 12:19
Møde med rehabiliterings team Relm87 Alt det andet 9 16-07-2013 22:26
min sag skal prøves i Rehabiliterings team wonsyld Spørgsmål ang fleksjob 7 23-06-2013 12:47
Rehabiliterings team FibroMcs Alt det andet 8 25-02-2013 17:41
rehabiliterings ydelse? Cecilie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 10-01-2013 22:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension