K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-06-2013, 08:56   #11
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Mon ikke der er skrevet et referat af mødet som du kan få tilsendt, og deri læse hvad du præcis skal igang med, så du har noget at forholde til dig.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2013, 10:29   #12
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Jeg mente bare jeg havde hørt at man skulle modtage nogle papirer for de der resource-foløb for at man havde stående hvad de havde af planer med én, men det er nok bare mig der har misforstået det.

Desværre har jeg ikke nogen pårørende til at være bisidder og den bisidder jeg forsøgte at skaffe fra SIND boede i Jylland og jeg skulle jo så betale for transporten og det kan jeg altså ikke på nuv. tidspunkt så det måtte jeg opgive.

Så vidt jeg kan forstå på dem mener de ikke at jeg kan klare en arbejdsprøvning men samtidig så siger de at jeg skal få det bedre fordi det kommer til at hedde fleks-job men på nuv.tidspunkt vil jeg ikke kunne klare det har jeg fået at vide.

Nu er det så det 3.psykiatriske forløb jeg venter på men der skulle være en vente-liste på 2 år og så spekulerer jeg på om det er noget med bevidst syltning af mig
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2013, 22:22   #13
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Jeg mente bare jeg havde hørt at man skulle modtage nogle papirer for de der resource-foløb for at man havde stående hvad de havde af planer med én, men det er nok bare mig der har misforstået det.

Desværre har jeg ikke nogen pårørende til at være bisidder og den bisidder jeg forsøgte at skaffe fra SIND boede i Jylland og jeg skulle jo så betale for transporten og det kan jeg altså ikke på nuv. tidspunkt så det måtte jeg opgive.

Så vidt jeg kan forstå på dem mener de ikke at jeg kan klare en arbejdsprøvning men samtidig så siger de at jeg skal få det bedre fordi det kommer til at hedde fleks-job men på nuv.tidspunkt vil jeg ikke kunne klare det har jeg fået at vide.

Nu er det så det 3.psykiatriske forløb jeg venter på men der skulle være en vente-liste på 2 år og så spekulerer jeg på om det er noget med bevidst syltning af mig
Til fremtidige møder så hav en seddel med hjemmefra hvor der står du gerne vil have Referat af mødet....
1: så behøver du ikke sige et kvæk
2: det skal de give dig
3:husk at optag alt
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 08:23   #14
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Her ligger både skema til indstilling og indsatsdel - http://ams.dk/Viden/Indsatser/Rehab.aspx

I Rehabiliteringsteamets indstilling står øverst:
Skemaet kan udfyldes under eller umiddelbart efter mødet i rehabiliteringsteamet og gøres tilgængeligt for borgeren, den praktiserende læge og rehabiliteringsteamets medlemmer.

I Rehabiliteringsplanens indsatsdel står øverst:

Tilbud og aktiviteter mv. samt opfølgning skal fastlægges i rehabiliteringsplanens indsatsdel for en periode af mindst seks måneder ad gangen, og planen skal opdateres løbende.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 11:57   #15
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Til fremtidige møder så hav en seddel med hjemmefra hvor der står du gerne vil have Referat af mødet....
1: så behøver du ikke sige et kvæk
2: det skal de give dig
3:husk at optag alt
Tak for svar. Mht at optage møderne så må jeg indrømme at jeg er så hunderæd for kommunens folk at jeg end ikke tør tænke på at optage dem.

Jeg plejer bare at sidde stiv af skræk deroppe og så kører det hele ellers bare forbi mig fordi min hjerne simpelthen står af.

Men jeg har tænkt mig at skrive et stykke papir til dem næste gang hvor jeg spørger om de kan give mig et referat af hvad der egentlig er foregået.

I min indkaldelse til mødet stod der at man skulle modtage nogle papirer på den plan de skulle udarbejde foe éns ressource-forløb. Nu må vi se om jeg på et tidspunkt er så heldig at modtage nogle papirer fra dem.
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 12:35   #16
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Det er de papirer jeg linker til dem kan du jo så prøve at læse.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2013, 17:19   #17
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Tak for svar. Mht at optage møderne så må jeg indrømme at jeg er så hunderæd for kommunens folk at jeg end ikke tør tænke på at optage dem.

Jeg plejer bare at sidde stiv af skræk deroppe og så kører det hele ellers bare forbi mig fordi min hjerne simpelthen står af.

Men jeg har tænkt mig at skrive et stykke papir til dem næste gang hvor jeg spørger om de kan give mig et referat af hvad der egentlig er foregået.

I min indkaldelse til mødet stod der at man skulle modtage nogle papirer på den plan de skulle udarbejde foe éns ressource-forløb. Nu må vi se om jeg på et tidspunkt er så heldig at modtage nogle papirer fra dem.
Du kan jo også være super smart og skrive på Samme seddel at Du har tænkt dig at optage mødet så kan de se det og du har ikke noget at være nervøs for, og er du hunde ræd så sæt optageren til når du tager hjemmefra, du dør ikke af at have din transport derhen på Bånd også, på den måde er der ingen frygt der rammer dig når du er derhenne,,,,
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressource-forløb for folk over 40 ! Birkes-musen Politik og Samfund 43 17-06-2014 23:30
Ressource-forløb LeneHK Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-08-2013 11:31
ressource +lægeoplysninger blme Alt det andet 7 01-09-2011 23:43
Ressource Konsulenterne Lotus Alt det andet 1 01-02-2011 23:33
Ressource til vurdering ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 23-06-2010 17:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension