K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2013, 12:30   #11
Folmand
Elsker at være her på K10
 
Folmands avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2012
Indlæg: 75
Styrke: 12
Folmand er ny på vejen
Hejsa Fallenten

Jeg kunne forestille mig at det der vil gøres nu er, at indhente nye lægelige oplysninger omkring din depression og om det vil forbedre din aktuelle situation.. det skal gøres for at dokumentere at det enten ikke gøre noget, eller om det gør at du kan klare 2 timer ugentligt.
__________________
Socialrådgiver
Folmand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 13:19   #12
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Hej Foldmand. Tak for dit indlæg. Ja / det kan være. Men I må hele tiden huske, at jeg netop IKKE, og jeg gentager det gerne - IKKE, er sygemeldt pga depression. Jeg ER sygemeldt pga min grundlidelse, Morbus Chron. Og det er DEN overlægen afgiver status pga. Har du stadig samme opfattelse? Mvh Peter
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 14:36   #13
Folmand
Elsker at være her på K10
 
Folmands avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2012
Indlæg: 75
Styrke: 12
Folmand er ny på vejen
hejsa

nu kan jeg kun sige hvad jeg ville, og det var at du nok har fået depressionen som led af din sygdom, men at du er blevet mere afklaret med at din sygdom er kronisk, og derfor har gjort at du har fået det bedre.

Jeg vil derfor sige, at det eneste der er sket ved at du er blevet rask med hensyn til din depression er at det vil kunne forbedre din livskvalitet, men at det ikke påvirker eller ændre ved din nuværende arbejdssituation.

men det er jo så bare mit skøn uden at sidde med din sag
__________________
Socialrådgiver
Folmand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 21:18   #14
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Hej igen! :-) tak for dit indlæg - ja. Det var jo også sådan, at jeg SELV ville beskrive det - bortset fra, at det ikke var sygdommen som var skyld i depressionen - det var usikkerheden og en idiotisk sagsbehandlers udtalelse, og påstand om, at jeg sagtens kunne arbejde 40-50 timer ugentligt med den sygdom, det var ligesom en influenza, og jeg kunne bare raskmelde mig, søge kontanthjælp og en paragraf 56, når jeg engang fandt et arbejde. Jamen jo tak, mange tak. men pyt med det - jeg fik min speciallæges udtalelse på, at jeg under ingen omstændigheder kunne de ting, og at der ingen behandlingsmuligheder var, at den var stationær på et særdeles lavt niveau osv. Det hjalp på humøret. Så nu venter jeg som sagt bare på, hvordan hun vil bøje hans udtalelser igen, så at hun får det til at lyde som om, at han er enig med hende i, at akkordarbejde på en betonfabrik er det helt rigtige for mig, og at jeg vil få det væsentligt bedre af, at min krop bliver brugt osv. :-) du skal huske at vende og dreje alt, til systemets fordel når du bliver færdig :-)
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde overstået med rehab team ladytass Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 9 11-10-2013 20:26
Rehab. team jasch Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 02-10-2013 00:35
møde i rehab.team ene Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 7 30-09-2013 17:19
fastholdelseskonsulent/rehab. team.... ene Spørgsmål ang fleksjob 1 29-08-2013 15:40
Tid mellem rehab team og afgørelse jassie Alt det andet 8 11-07-2013 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension