K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2011, 08:11   #51
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
[QUOTE=LUM; Men det er fremtidsudsigter, om laang tid, som ikke kan betale sig at bekymre sig om nu. Først og fremmest udredning, og så alt det lægelige på plads... et skridt af gangen så tager vi den hen af vejen *ss*[/QUOTE]


Hvor er jeg dog taknemmelig for jeres svar , de er guld værd og giver mig lidt håb til trods for at der er rimelig lang vej endnu ...

Jeg lader høre fra mig når jeg har været til psykiater , og jeg tager gerne imod tlf nummer og navn på nogen psykiatere som i kan anbefale i kbh området ...

Go dag og weekend
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 22:29   #52
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Stadig intet nyt

Jeg er stadig i samme situation , så nu håber jeg virkelig på at i herinde kan anbefale mig en god psykiater i københavns området , som har forstand på adhd ...

Min sags behandler siger det er bedst jeg selv finder en ...

Men jeg er på herrens mark og syntes det er en jungle at finde rundt i

Please hjælp mig ..
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 23:12   #53
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Jeg rodede lidt rundt på nettet og fandt denne liste over psykiatere der skulle have forstand på adhd. Der er 5 på Frederiksberg/København. Du kan jo prøve at starte fra en ende af og se hvor det bringer dig hen.

http://www.altomadhd.dk/den-komplett...iagnosen-adhd/
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 23:19   #54
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Jeg rodede lidt rundt på nettet og fandt denne liste over psykiatere der skulle have forstand på adhd. Der er 5 på Frederiksberg/København. Du kan jo prøve at starte fra en ende af og se hvor det bringer dig hen.

http://www.altomadhd.dk/den-komplett...iagnosen-adhd/
Hej Martin .

Tak for den , men den liste har jeg også selv haft fingre i , mit problem ligger i at jeg ikke "tør" vælge en da jeg er bange for at vælge forkert .

Så jeg håbede lidt at der sad nogen herinde som kunne anbefale mig én som de kan sige go for :-)
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 08:29   #55
LKIP
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
LKIP er ny på vejen
Jeg har ADHD og er bestemt ikke bare tilkendt fleksjob. Jeg har været gennem vridemøllen i små 5 år og der er stadig ikke nogen afklaring på min sag.
En af de ting jeg har lært i min afklaringved at være sammen med rigtig mange mennesker der er gået ned med stress er, at netop stress har temmelig mange ens symptomer som ADHD, bla. kortids hukommelsen der ryger.

Samtidig vil jeg sige at det for mig har været meget afgørende at få diagnosen ADHD, men ikke pga min sagsbehandling, men for mig personligt.
Det har gjort at jeg har fået en forståelse af hvad og hvorfor mange ting sker med/for mig. Det har gjort jeg har mødt andre der var lige "så særre" som mig Og det har nok været den største hjælp
Håber du har fundet/finder en der kan hjælpe dig med at give dig den/de helt rigtige diagnose(r)
LKIP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 08:52   #56
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg tror ikke ADHD foreningen er meget for at anbefale nogle frem for andre...

Men hvis du går ind og finder lokalforeningen i dit område, og tager med til et møde der, vil du møde nogle der er blevet udredt hos en psykiater fra dit område... og de vil sikkert gerne dele ud af deres erfaringer.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 09:10   #57
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Godtnok er det i lyngby, men de har vist forstand deroppe. Jeg er i hvert fald glad for at jeg kom derop. Det er ikke langt fra Lyngby station.

http://www.altomadhd.dk/jette-labian...ater-ballerup/

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 11:03   #58
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LKIP Se meddelelser
Jeg har ADHD og er bestemt ikke bare tilkendt fleksjob. Jeg har været gennem vridemøllen i små 5 år og der er stadig ikke nogen afklaring på min sag.
En af de ting jeg har lært i min afklaringved at være sammen med rigtig mange mennesker der er gået ned med stress er, at netop stress har temmelig mange ens symptomer som ADHD, bla. kortids hukommelsen der ryger.

Samtidig vil jeg sige at det for mig har været meget afgørende at få diagnosen ADHD, men ikke pga min sagsbehandling, men for mig personligt.
Det har gjort at jeg har fået en forståelse af hvad og hvorfor mange ting sker med/for mig. Det har gjort jeg har mødt andre der var lige "så særre" som mig Og det har nok været den største hjælp
Håber du har fundet/finder en der kan hjælpe dig med at give dig den/de helt rigtige diagnose(r)
Jeg er også på mit 5 år i kommunens kværn og nej jeg er godt klar over at intet bare går igennem hos dem , men jeg har det præcist som dig !

Jeg vil også gerne for min EGEN skyld have sat ord på hvorfor jeg er som jeg er og har det som jeg har det , det har jeg nemlig ikke fået endnu af nogen !

Jeg siger tak for svaret og ønsker dig held og lykke frem over :-)
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 11:04   #59
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Piamus Se meddelelser
Godtnok er det i lyngby, men de har vist forstand deroppe. Jeg er i hvert fald glad for at jeg kom derop. Det er ikke langt fra Lyngby station.

http://www.altomadhd.dk/jette-labian...ater-ballerup/

Piamus
Hej Piamus .

Tak , jeg vil prøve at ringe til hende ...

Er der andre der har erfaringer med Jette Labianca ?

Andre der har gode erfaringer fra andre må meget gerne skrive , da det jo ikke er nemt at få tid hos en god en ...

Tak og ha en skøn weekend :-)

Sidst redigeret af Manse8; 08-07-2011 kl. 11:39.
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2011, 08:45   #60
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Så er der lidt nyt i min sag !

Først til det semi positive , jeg har fået tid hos en psykiater der hedder Mogens Unden , han skulle være god til ADHD , så nu håber jeg at han er den rette !
Men desværre havde han ikke tid før 23 Januar 2012 !!!!

Så til det negative , Jeg har igen igen fået ny sags behandler , frygter lidt for at møde hende og jeg er bange for at at min sag starter forfra så at sige !

Nogen der ved hvordan man står når der kommer nye øjen og ser på sagen ? , følte lidt at min sag var gået i stå , så måske det ikk er så tosset endda ...

Jeg må vente og se ...
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jer med ADHD / ADD KatrineB Alt det andet 2 13-09-2012 14:03
ADHD og hva så ? Erfurt Spørgsmål ang fleksjob 3 15-11-2011 16:14
ADHD KatrineB Dit og Dat 5 31-08-2010 11:23
ADHD Enteneller Alt det andet 5 13-03-2009 23:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension