K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2011, 14:57   #191
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
@pspina: Jeg er meget enig i din vurdering:



Hold fast i din oplevelse af krænkelse i konsultation hos EB, så EBs skriftlige erklæring af respekt for dig kan og bør afbestilles med autoritet af jobcenter - med henvisning til, at incest, som er foregået mod et lille værgeløst barn skal behandles med varsomhed - krænkelsen skal ikke udbygges, men stoppes - og det magter EB øjensynligt ikke - så må jobcenter støtte - ved at afbestille erklæring fra EB.
ja det vil jeg også gøre..takker
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 15:06   #192
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pspina Se meddelelser
Har lige talt med min sagsbehandler som er helt ny har kun talt med hende 1 gang.. hun ville gå til sin leder nu og vil hjælpe mig med at klage ..

hun er da guld værd
få din sagsbehandler til at kontakte anni martens jobcenter nord aalborg hun er ved at samle sager ind.
regions huset kan hjælpe dig med at skrive en klage. vil gerne henvise til et navn, men ikke her på siden.
aalborg kommune er i gang med en undersøgelse, siger de....

Håber du er ok, eller så må du ringe...
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 16:21   #193
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MADD Se meddelelser
få din sagsbehandler til at kontakte anni martens jobcenter nord aalborg hun er ved at samle sager ind.
regions huset kan hjælpe dig med at skrive en klage. vil gerne henvise til et navn, men ikke her på siden.
aalborg kommune er i gang med en undersøgelse, siger de....

Håber du er ok, eller så må du ringe...
tak sklal du have ..skal ind til min sagsbehandler her den 19 januar så vil jeg give hende den der..
Har fået papirerne fra EB i dag.. sukkk der er mange ting.. men hun opfatter mig som en konfliktsky hypokonder der har været seksuelt misbrugt .. (min opfattelse af hvad hun skriver)
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 17:39   #194
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Katharina Se meddelelser
Hej pspina!


Eva Blach er tilsyneladende krænker i sin måde at virke på - så hun ikke ved , hun selv krænker og behøver hjælp!

Hun kan tilsyneladende først få den hjælp, hun behøver, når der effektivt af mennesker, der har oplevet hende samlet siges: AV! Hold op! Stop! - til hendes krænkelser!
Lige mine tanker - DEN KRÆNKEDE, DER SELV BLIVER KRÆNKER!!
Kvinden er SYG, og skal stoppes omgående.

@ PSPINA: Jeg ville bl.a. anmelde hende til politiet, så hendes praksis kan lukkes ned OMGÅENDE, mens videre undersøgelser står på.

Hvis bare 3-4 personer tager til politiet sammen, vil noget ihvertfald ske.

Når alle beviserne vælter frem, kommer hun forhåbentlig aldrig igang igen.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 18:26   #195
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Lige mine tanker - DEN KRÆNKEDE, DER SELV BLIVER KRÆNKER!!
Kvinden er SYG, og skal stoppes omgående.

@ PSPINA: Jeg ville bl.a. anmelde hende til politiet, så hendes praksis kan lukkes ned OMGÅENDE, mens videre undersøgelser står på.

Hvis bare 3-4 personer tager til politiet sammen, vil noget ihvertfald ske.

Når alle beviserne vælter frem, kommer hun forhåbentlig aldrig igang igen.
jamen jeg kan jo ike bevise hun sagde det.. og tror da helt bestemt at hendes båndoptagelser er slettet nu..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2011, 18:37   #196
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Søde Pspina - husk lige på hele overgrebssagen fra den Katolske kirke - ingen af de voksne der nu står frem på stribe og melder de klamme pædofile præster, kan 'bevise' noget der skete for snart mange år siden, men det har altså også vægt, når flere og flere mennesker står frem, og siger noget enslydende.

Husk på, at man endda kan blive dømt for mord, udelukkende på indicier - altså detaljer der altovervejende peger i retning af, at der med højeste sandsynlighed er foregået noget helt forkert.

Med alle de personer I efterhånden har fået samlet sammen, der enslydende er blevet groft krænket på flere planer, af denne syge kvinde, er det simpelthen bare om at komme afsted til stationen.

I kan systematisere det, så f.eks 2-3 personer pr. dag, i en periode går ind og anmelder hende, så kommer der altså røre i Andedammen.

Og efter én uges anmeldelser, et brev afsted til aviserne i lokalområdet, at "psykiater Eva Black politianmeldt for overgreb på patienter".

Der behøver ikke at stå mere - aviserne vil ikke kunne lade være med at checke hos politiet, om der er noget om sagen - og så er der igen røre i Andedammen. Uanset om politiet udtaler sig til pressen eller ej.

Sidst redigeret af L.S.; 13-01-2011 kl. 18:42.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2011, 14:23   #197
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Jeg har dags dato sendt klage over Eva Blach til hende selv, min sagsbehandler, hendes leder samt henning g jensen..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 12:05   #198
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
mail fra borgmesteren

Tak for din henvendelse angående psykiateren, som du har været tilknyttet.



Jeg kan ikke gå ind i sagen, da den hører til under Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen. Derfor vil jeg med det samme sende din mail videre til rådmand Maj-Britt Iversen.



Du vil få et svar derfra.



Venlig hilsen

Henning G. Jensen


så må jeg se hvad der sker der..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2011, 14:02   #199
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej herinde.

Faldt over en afgørelse om netop klage over psyk.speciallægerklæring, hvor patientklagenævnet har korekset psyk.læge for ikke at have vist omhu og uhildethed i sin udformning af flere erklæringer.

Det kan altså nytte at klage, men klart er flere klager central.

Se under flg. link: https://www.sundhed.dk/Artikel.aspx?id=71692.1
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2011, 14:23   #200
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
kay

den vil jeg tage med til sagsbehandler og dennes leder næste gang jeg skal derned..
der er i hvertilfælde især et punkt som rammer..

Citat* ved udfærdigelsen af lægeerklæringen ikke udviste tilstrækkelig omhu og uhildethed.*Citatslut
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension