K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2010, 13:22   #11
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Hej igen,

er kommet en smule længere. Har indtil videre fået at vide (lokal psyk), min prognose er "usikker" og i forværring, og de ville anbefale at få fred et par år, at jeg måske ville få ro uden at få stillet krav.

Jeg er bange for at stå uden penge på et tidspunkt, er det ikke noget med, man ikke kan forlænges på sygedagpenge, hvis man ikke har været jobprøvet i de 52 uger?

Sagsbehandlerens ord til min socialfobi om jobprøvning var , du vil blive tilkoblet mennesker, "sådan er det bare". Men jeg ved jo, hvordan jeg reagerer, og ønsker egentlig ikke at opleve mig selv under pres. (ubehageligt for andre og mig selv).

Hvad ville I anbefale mig, at jeg presser mig selv og siger ja til jobprøvning, selvom jeg ved, det forværrer det, eller "afventer" hvad der sker? Jeg er ikke det mest tålmodige menneske, heller

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 17:33   #12
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Et spørgsmål mere, hvis nogen har et bud

Bliver man, hvis problemet er psykisk, sendt rundt til ligeså mange jobprøvninger, som hvis det er fysisk, og man skal finde et job, hvor man ikke belaster en arm e.l.?? Eller har de et andet parameter?
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 18:28   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Arbejdsprøvningsstederne er de samme (hvis det er dét du mener), men der findes nogen steder der mere er egnet til mennesker med psykisk sygdomme og deraf problemstillinger.

Fobiskolen har jeg selv været glad for, men det koster rigtig mange penge for kommunen, men de bliver givet godt ud.

Projekt springbrædt har også nogle projekter for psykisk syge, lige som 'ny chance' også er projekter for psykisk syge....

På bunden er det din læge der skal guide dig gennem hele dette her. Det er din læge der evt skal skrive hvis der er fare for forværring, det er din læge der skal skrive hvis du skal sygemeldes, hvis det er formålsløst, hvis du ikke kan klare så mange timer, eller hvis det ene projekt er bedre for dig end det andet.
Så HUSK at have din læge med hele vejen, det er uhyrre vigtigt!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan klarer i hverdagen? Marie M Dit og Dat 13 09-08-2012 16:27
Jer med dårlig ryg, hvordan klarer i jer? (brokker mig) LUM Dit og Dat 48 21-05-2010 07:39
Jeg er sur og her er galden... Hvordan klarer I andre det? Frk. Hvid WG Din historie 21 16-03-2010 12:28
Hvordan klarer jeg slutspurten med et handicappet barn Lilli Susanne Politik og Samfund 2 28-08-2009 19:04
Hvordan klarer du dig? Metro Dit og Dat 17 21-03-2007 07:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension