K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 14:05   #1
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Flytning.

Kære K10er.

I denne tid, hvor intet går vores vej sådan rigtig. Har min kæreste været så heldig han har fået arbejde (endelig).

Nu er den så, at dette er i Morsø Kommune og vi har fundet et skønt rækkehus 30km fra hans arbejde og skal selvfølgelig flytte efter det, da vi ikke ser nogle grund til at spilde over 5timer i transport med bus om dagen for ham.

Jeg har jo pt. min sag liggende ved Aalborg kommune og hvis jeg skal flytte med nu, vil min sag overgå til Thisted kommune.

Jeg har rykket efter en afklaring i 3år, og TROR jeg er ved at være tæt på. Sagsbehandler har skrevet sådan her til mig følgende:

"Jeg beklager derfor, at jeg endnu engang ikke kan sige hvor vi står i sagsforløbet. Men det jeg påtænker at gøre er som sagt, at drøfte din sag mundtligt med vores lægekonsulent når hun kommer igen i næste uge. Alt efter hvad hun siger i forhold til status fra psykiater påtænker jeg at tage din sag med på et teammøde til en generel drøftelse, hvor leder, konsulent samt lægekonsulent deltager, da jeg fortsat ikke mener RCA er en mulighed på nuværende tidspunkt. Du skal dog være klar over, at beslutningen om hvorvidt jeg mener din sag er klar til et teammøde kommer an på hvad lægekonsulenten siger i forhold til det videre forløb, helbredsmæssigt."

Hun afventer så nu status fra min bostøtte, omkring tingene, trods hun ikke får en status, hun får en kopi af den indstilling hun skal sende til min rådgiver som står for min bostøtte. Trods hun har et hav af ark som beskriver min tilstand, som vi lavede sidste år til hende, og tingene har ikke ændret sig, tværdigmod, blevet værre i forhold til hvad jeg kan og ikke kan, fordi jeg er totalt udbrændt psykisk.

Skulle det så ske at lægekonsulents ord vægter på at der skal noget arbejdsprøvning, trods psykiater og læge siger, arbejdsevnen er ubetydelig og jeg er kørt totalt ned rent psykisk, så ved jeg sq ikke hva jeg gør. Så kan jeg godt flytte vil jeg mene. Men vægter det så på at jeg får lov til at skulle prøve søge Ftp i tidsbegrænset periode, fordi der evt kan opnåes en senmodning i forhold til mine diagnoser, vælger jeg da vente på sagen afklares, Ja!

Men går det som det plejer gå, at sagen trækker i lang drag, som altid. Hvad ville i så gøre, Flytte kommune og tage chancen eller hvad ?

Jeg selv tænker jeg venter på lægekonsulentens skriftlige vurdering (Trods han/hun ikke må vurdere) - men hvad nu hvis det ikke falder til min side, omkring ftp?

Jeg ved godt denne tråd måske ikke giver nogen mening.. Jeg er bare små forvirret og med mange kaos tanker :S

Lidt fra mig

Skriv endelig og hjælp mig
Lisa
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flytning nielsine Alt det andet 1 10-10-2012 20:51
ved flytning raketkongen Spørgsmål ang fleksjob 1 16-01-2011 18:37
Flytning boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-09-2010 02:13
Flytning dobar Spørgsmål ang fleksjob 5 20-05-2010 21:32
flytning med FP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 03-05-2010 21:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension