K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2009, 23:06   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
ressourceprofil i partshøring, HJÆLP!

jeg har lige fået mail om at jeg får et brev om ressourceprofil i partshøring. Hvad betyder det ??
Er det fordi de vil stoppe mine sygedagpenge ?? jeg har jo allerede godkendt min ressourceprofil....
(er helt nervøs nu og kan ikke holde ud og vente på det brev imorgen..... )
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 23:50   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Da du godkendte den havde du da tilføjelser?
Det kan også være at kommunen har tilføjet noget i den.

Det kan også være med henblik på at flytte dig over på fleks revalidering eller arbejdsprøve dig at de vil have den fornyet.

Der til er det slet ikke sikkert at der overhovedet står noget om hvorfor de ønsker at få den opdateret, samtidig er det noget de skal gøre hver gang der sker et eller andet af relevans, eller at de bare syntes at det er længe siden den sidst blev opdateret (som jeg har forstået det)
Altså det behøver ikke nødvendigvis betyde noget, eller betyde noget negativt at de vil have den opdateret.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 00:00   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min ressourceprofil skal åbenbart også til partshøring dvs jeg så bare skal godkende den....det lyder rimelig farligt, men så vidt jeg har forstået, så er det bare et fint ord, som betyder den skal godkendes af dig......
Og ellers er jeg enig med LUM.

Hvis de vil stoppe dine sygedagpenge, jamen så havde du helt sikkert fået et brev om det. Sådan noget skal siges i god tid, så du kan evt kan klage osv. Kan ikke forestille mig at ressourceprofilen har noget med dét at gøre.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 00:33   #4
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Det er et lovgivningskrav at man som borger skal partshøres om sin ressourceprofil. Det er en formalitet. Intet fordækt i det.
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 00:41   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næææ, men man kan godt tænke nogen gange - hvorfor dælen skriver de det ikke bare på alm dansk

Partshøring = kig den lige selv igennem
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 01:35   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*gg* ja en oversættelse kunne til tider være en behagelig hjælp, men det duts jo nok ikke, det der med at gøre det nemt for borgerene fyyyy føj.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 08:19   #7
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
jeg har været sygemeldt i snart 2½ år nu. Min ressourceprofil skulle opdateres nu her åbenbart, og de sendte den til mig og jeg har rettet lidt og lavet få tilføjelser de havde skrevet forkert.
Og nu skal jeg så godkende den igen ?? Det har jeg bare ikke prøvet før...
Men ja jeg tænker også, at det er fordi den nye sagsbehandler har tilføjet et eller andet...puha nu må posten gerne komme tidligt idag!!
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 11:16   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha ja Marolle, du må STRAKS melde tilbage når du ved mere - der er nok flere der kan bruge informationen senere hen...

Men du har nok ret i at hun har tilføjet et eller andet, så læs efter med luppen up front, hehe....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 11:32   #9
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
ja jeg skal nok melde tilbage, det bliver nok først engang iaften/eller imorgen da jeg får besøg idag.
Fagforeningen har sagt jeg bare skal ringe til hende når jeg har modtaget brevet så vi kan snakke om det. Så det er rart jeg har nogen der hjælper mig
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 13:12   #10
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marolle Se meddelelser
jeg har været sygemeldt i snart 2½ år nu. Min ressourceprofil skulle opdateres nu her åbenbart, og de sendte den til mig og jeg har rettet lidt og lavet få tilføjelser de havde skrevet forkert.
Og nu skal jeg så godkende den igen ?? Det har jeg bare ikke prøvet før...
Men ja jeg tænker også, at det er fordi den nye sagsbehandler har tilføjet et eller andet...puha nu må posten gerne komme tidligt idag!!
Det er helt sikkert bare fordi de har taget dine kommentare til efterretning, og skrevet noget af det ind, så skal den godkendes igen, det er heeeelt normalt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring om ressourceprofil Alpen At søge førtidspension 11 12-07-2012 01:28
Hjælp til partshøring imzadi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 30-11-2011 13:05
Partshøring hurtig hjælp Sandie75 Alt det andet 13 11-11-2010 16:01
Revalidering, ressourceprofil, partshøring, kontanthjælp og så videre Devi Alt det andet 34 05-07-2010 13:59
Ressourceprofil Partshøring Sandie75 Alt det andet 12 07-06-2010 00:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension