K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2011, 13:27   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Psykisk sårbare unge.

Ungekompasset.dk vil give et overskueligt overblik over alle relevante tilbud til psykisk sårbare unge. Samtidig tilbyder hjemmesiden mulighed for at møde andre sårbare unge og for, at du kan kommunikere med andre, og at I kan lære af hinanden.

http://www.ungekompasset.dk/Forside

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-01-2018, 01:08   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Veninder og retten til omsorg.

Jeg har lavet en blog der hedder Kroniker.blogspot.dk
og en instagram der hedder ungkroniker.

Her forsøger jeg at bryde tabuet om det at være ung og kronisk syg. Jeg skriver om smutveje, gennem systemet, handicap tillæg, lovgivninger og andet der gør livet nemmere når man er syg.

Vigtigst af alt, skriver jeg om det at være menneske når man er syg. Både psykisk og fysisk.

I denne uge handler det om ikke at føle sig tilstrækkelig som ven. Fordi man ikke altid kan være der for andre, som man ønsker.

Jeg har selv Colitis ulcerosa og ADHD og alle de mange følge skavanker der måtte følge med.

Min mission er at skabe et trygt og sikkert netværk, hvor man ikke skal være bange for at skrive eller spørge.


https://kroniker.blogspot.dk/2018/01...sorg.html#more

Jeg tror egentlig altid jeg har følt mig lidt misforstået .... Misforstået og alene.
Dette oplæg, skal ikke ose af selvynk,, for det er slet ikke intentionen. Det er blot et faktum at jeg altid har haft det sådan. Specielt fra mine teenage år.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk sårbare er jaget vildt Hexi Politik og Samfund 4 29-12-2010 21:49
Økonomisk støtte til psykisk syge unge Stella Politik og Samfund 4 28-02-2009 21:05
Skalde mest sårbare grupper igen betale! Thelma Politik og Samfund 1 01-02-2009 21:56
Hjælp de unge psykisk syge Hejdien De Unge 14 24-07-2008 18:52
Unge psykisk syge - kontanthjælp, starthjælp og arbejdsmarked zuza Politik og Samfund 0 20-04-2008 23:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension