K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2015, 21:34   #1
Trolderi
På vej til at lære K10
 
Trolderis avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2015
Lokation: Bynært
Indlæg: 6
Styrke: 0
Trolderi er ny på vejen
Oprette en tråd

Hej jeg er helt ny
Og har læst til de nye og gode råd og alt det jeg tror jeg skal
Men hvordan opretter jeg en tråd og er det i den jeg skal beskrive mig selv?
Og det jeg står i?
Hilsen mig
PS jeg er ipadbruger
Trolderi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2015, 22:00   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej

Ja du skal oprette en tråd og deri kan du stille spørgsmål og evt beskrive din situation...

Jo mere du beskriver den jo bedre svar vil du modtage...

Hvor skal du oprette en tråd...

Ja det kommer an på hvad emnet handler om...

Du kan se de kategorier der findes her http://www.k10.dk/index_forum.php

Der kan du vælge den kategori der passer til det du vil spørge om...

Feks Alt det andet kategorien http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30 ja den er til hvis du ikke lige kan hitte en kategori som passer..

Næsten øverst til venstre finder du et ikon der hedder Ny Tråd.....den trykker du på og så vil du komme til denne side http://www.k10.dk/newthread.php?do=newthread&f=30

Der kan du så skrive dit indlæg og trykke på Send når du er klar til at indsende det...

Bemærk at hvis du er 30 min eller derover om at skrive dit indlæg....så vil du automatisk blive logget ud....og så kan dit indlæg være fortabt....man kan evt prøve at trykke på Tilbage knappen og se om det stadig er der...

Skal man skrive lange indlæg...så er det altid bedst at skrive dem på sin egen computer først og så derefter kopiere det over til K10...

Man kan også bare huske at inden man trykker på Send knappen....lige at huske at kopier det man har skrevet...

Håber det forklare det nogenlunde....

Hvis ikke så kan du på forsiden af K10 se hvordan man opretter tråde i en boks ude til højre på siden....lidt nede på siden...

I midten af forsiden....der er desuden direkte link til de mest benyttede kategorier...

De findes i Boksen på midten af siden øverst der hedder Velkommen til K10
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2015, 22:12   #3
Trolderi
På vej til at lære K10
 
Trolderis avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2015
Lokation: Bynært
Indlæg: 6
Styrke: 0
Trolderi er ny på vejen
Tak, jeg fandt ikonet ��
Trolderi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension