K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2014, 15:07   #1
MetteMus41
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
MetteMus41 er ny på vejen
Angry Hvorfor...

kan jeg ikke besvare en mail?? Jeg aner ikke hvor jeg skal svare, da jeg havde skrevet et laaaangt svar, og forsøgte at sende, fik jeg melding om noget med adm. og mindst 5 beskeder? Og så var HELE min besked SLETTET! SÅ træls"0(
MetteMus41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2014, 15:48   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja man skal have lavet mindst 5 indlæg herinde før man kan bruge privatbesked systemet...

Det er lavet på den måde pga visse mennesker der melder sig til og sender spam til brugerne.....uden at de har nogle indlæg..

Ang mistet tekst...

Som alle steder herinde så bør man skrive sin tekst på sin egen computer og når man er klar til det så kopier den over til der hvor man skal bruge den...

Skriv evt teksten i notepad, wordpad eller word på egen computer..

I dit tilfælde havde du kunne trykke på tilbage knappen medmindre du har været længere end 30 min om at skrive beskeden (man bliver automatisk logget ud efter 30 min inaktivitet)...da du så den besked om de 5 minimum indlæg man skal skrive før man kan bruge privatbesked systemet..

I forummet bliver man automatisk logget ud efter 30 minimums inaktivitet bår man skal skrive indlæg medmindre man har sat hak i Husk Mig da man loggede ind på siden...

Så man vil helt undgå at miste tekst hvis man skriver den på egen computer først...i det tilfælde at man skulle blive logget ud pga inaktivitet..

Alternativt kan man også nøjes med at huske at kopier den tekst man har skrevet herinde på siden inden man trykker på Send...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2014, 21:10   #3
MetteMus41
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
MetteMus41 er ny på vejen
Sådan her?
MetteMus41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension