K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2011, 22:15   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
År 2013

Året er 2013. Samtlige kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister har mistet deres borgerlige, sociale og politiske rettigheder. De er fredløse, og politiet tager sig ikke længere af når en førtidspensionist eller kontanthjælpsmodtager bliver overfaldet, berøvet eller bliver udsat for andre overgreb.

Ydermere er alle kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister blevet pålagt at bære armbind som fortæller, at de er kasteløse.

Hvordan kom det så vidt?

Det hele startede med en historie i 2008 i Jyllands-Posten om en psykiatrisk sygeplejerske der offentligt valgte at stå frem: Hun ville ikke parkeres på førtidspension, men have et arbejde, selvom alle sagde, at fordi hun havde borderline i svær grad, skulle hun have førtidspension.

Siden har medierne igen og igen skrevet om hvor meget vi koster samfundet.

Jeg er vred. Jeg er RIGTIG MEGET VRED!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2011, 23:57   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, og når sygeplejersken en dag begår et mord, så bliver alle forfærdet over hvorfor ingen greb ind...

Sådan er livet. Man kan ikke gøre alle tilfredse.

Nogen kan arbejde og være svært syge og kan finde en form for helbredelse i det, andre bliver dårligere af at arbejde. Sådan er folk så forskellige. Diagnoser rammer forskelligt, diagnoser ER forskellige fra person til person.

Jeg synes det er fint når syge mener de kan varetage et arbejde, men vi er nogle stykker der måske har det tanden værre og som ikke KAN arbejde, uanset hvor meget vi ellers gerne ville.

Tror heller ikke folk ville synes jeg var betryggende at arbejde med, når jeg pludselig får en psykose og hopper rundt med en kniv i hånden og jagter 'nogen' der ikke engang eksisterer. Det lægger sgu en dæmper på arbejdspladsen. Under den sidste arbejdsprøvning hoppede jeg ud af vinduet og løb direkte ud foran en bil (fordi jeg troede jeg kunne flyve), dén gik heller ikke rigtig i længden og de turde ikke have mig efter dén episode.....og der var ikke nogen efterfølgende der mente de kunne 'tage mig ind' med alt det jeg havde i bagagen. Mit CV lyder bare ikke særlig attraktivt da det altid ender med jeg bliver psykotisk, folk bliver skræmte og ingen ved hvor de har mig. Og ingen ved hvem der har ansvaret hvis jeg på én eller anden måde dør i arbejdstiden. Der står at jeg er til fare for mig selv. Men hvem ved, måske kunne jeg have klaret et job med Borderline??? (kender ikke diagnosen og ved ikke om de også render rundt med knive og tror de kan flyve)......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FTP satser i 2013? addguy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 05-06-2013 14:21
Resultatkontrakt 2013 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 25-01-2013 14:10
Ftp 2013 Trex Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 22-10-2012 07:03
Den nye lov pr. 01.01-2013. Sannepil Politik og Samfund 38 05-08-2012 09:22
ftp i 2013 ? andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-07-2012 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension