K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2009, 09:26   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hjort nupper i snyd

og naturligvis vidste han jo slet ikke at det var snyd og ulovligt, så han beklager da fejlen.

en mail til B.T. erkender Claus Hjort Frederiksen også, at han har overtrådt gavereglerne for ministre.

"Jeg er en meget stor fan af motorsport, og da jeg blev inviteret til at overvære et formel 1 løb i 2004 en søndag i Belgien," sagde jeg ja tak. Jeg har siden været på virksomhedsbesøg på Ferrari-fabrikken i Modena op til en industrikonference i Italien, hvor jeg skulle tale om det danske arbejdsmarked. Hvis jeg har overtrådt nogle regler, så beklager jeg det selvfølgelig og er naturligvis parat til at rette op på eventuelle fejl," skiver han.
********'

Så fremover beklager vi i en mail og er villige til at rette fejlen.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 13:39   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
I en mail til B.T. erkender Claus Hjort Frederiksen, at han har overtrådt gavereglerne for ministre.

- Hvis jeg har overtrådt nogle regler, så beklager jeg det selvfølgelig og er naturligvis parat til at rette op på eventuelle fejl, skriver han.

Og at der er begået fejl, er der ingen tvivl om.


I de tilfælde, at en minister optræder som sådan, så er vedkommende underlagt nøjagtigt den samme lov, der gælder for de ansatte. Og det gælder også modtagelsen af gaver og ture, har Folketingets ombudsmand Hans Gammeltoft-Hansen tidligere sagt til B.T.

Dermed forstås, at det eneste, offentligt ansatte må modtage, er lejlighedsgaver på niveau en flaske vin eller en bog.
http://www.bt.dk/article/20090326/nyheder/90326004/

mens regeringen jagter folk for bedrageri og render rundt og laver dyneløfteri og jeg ved ikke hvad så mener de ar de gerne må lave snyderi og bedrageri...
Når de begår svindel så siger de bare...men enhver tyv tror andre stjæler...

Citat:
- Hvis jeg har overtrådt nogle regler, så beklager jeg det selvfølgelig og er naturligvis parat til at rette op på eventuelle fejl
almindelig dødelige bliver meldt til politiet for bedrageri og få straf...hmmmen det gælder ikke dem der laver loven.


Sidst redigeret af Stella; 26-03-2009 kl. 14:32.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommuner og speciallæger snyd nce Det er da strengt ! 4 10-10-2013 10:26
Så I det om kvote snyd? Indiansummer Politik og Samfund 4 12-09-2013 23:47
Sagsbehandler - snyd og løgn. forvired Alt det andet 13 01-09-2009 00:44
www.social-snyd.dk zuza Et godt link! 7 27-06-2008 01:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension