K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2008, 16:04   #1
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Thumbs down Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere..

sidder og stor tuder igen.

Hvad fanden er det for et system.. det hjælper ikke folk, det knækker folk.. jeg kan simpelthen ikke byde mig selv og min familie dette mere.

Kommunen har vundet kampen..

Tak for jeres gode råd herinde.. håber i har mere held end jeg havde..

frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 16:07   #2
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Så, rooooooolig nu, brug os, hæld af, derfor vi er her.

Hvilken kamp har kommunen vundet, fortæl??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 16:41   #3
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
frhansen, hvad er der dog sket? Bliver helt bekymret

Går lige ind læser på dine tråde, for hvad er jeg gået glip af ... Har du fået en eller anden afgørelse? Har du været på kommunen ?.....

Går ind og læser .... vender tilbage .... ville ønske jeg kunne lægge armen om dig

Må nøjes med at give disse

PS. Husker .... skriver en pm til dig
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 30-10-2008 kl. 16:50. Årsag: PS
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 17:11   #4
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Hmmm ja hvad er der sket..

Kort fortalt-

brugte en halvt år på at få lov til at søge om fleks.

Fik afslag på fleks d 6 august. min gl sagsbehandler ssagde ellers den var 100% hjemme. men nej jeg skulle i arbejdsprøvning gerne inden for mit område men med flere administrative opgaver. Jeg har dog en del kognitive problemer og fandt det tåbeligt at jeg skulle prøves i dette.

D 14 august siger kommuen at de er villige til at genåbne min sag hvis jeg får lavet en neurologisk test. Dette trækker de tilbage en uge senere.

Jeg laver en klage i samarbejde med bupl og får afslag igen.

Jeg får ny sagsbehandler.. et kæmpe fjols som mener jeg slet ikke er berettiget til fleks. fik bla 8 sidders artikler hjem om folk der havde fået afslag. go nat læsning

Jeg har en psykolog , min egen læge, en fysioterapaut som har lavet en APV som er ansat ved kommunen, en neurolog og nu en neuropsykolog som siger mine skader fra piskesmældet er varige og de anbefaler jeg ikke kommer i arbejdsprøvning. da jeg ikke kan klare det.

Jeg har et fast arbjede hvor jeg har været i godkendt arbejdsprøvning i 1½ år. jeg magter at arbejde 18 timer. vi har prøvet mange ting og jeg har nu et arbejde som er tilpasset mit heldbred. jeg har skønne kollegaer som støtter mig og jeg føler jeg bidrager med noget.

Var ved neuropsykolog og få taget en test sidste mandag. den viser jeg har problemer med hukommelsen, indlæring, koncentration og hurtig træthed. Var over bevist om at nu måtte de da give mig fleks..


Næææ min skod sagsbehandler har skrevet til lægekonsulenten at han gerne ville ha hans mening om testen.

Nu har jeg sp fået afvide at jeg sagtens kan klare en længere arbjedsprøvning. jeg er så ung og kan sagtens klare en revalidering - det sagde neurologen at jeg ikke kunne..

Min sagsbehandler siger hver gang : du kan jo bare hoppe ud af systemmet og leve af dine 20 timer..

og ved du hvad.. det bliver enden på det.. min psykolog har skrevet at jeg er tæt på en depression pga denne sag..

Jeg vil bare ha ro.. jeg har kæmpet i knap et år.. ikke længe i forhold til mange af jer.. men mit heldbred og min familie er hårdt ramt.. jeg trænger sådan til ro.. helt ro..
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 19:16   #5
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hejsa du må ikke give op hverken nu eller om et år
du må bide tænderne sammen selv om det er svært mendet skal nok lykkes for dig.
du bør tafe en bisidder med til dit møde med din sagsbehandler og optage samtalen

og så kontakter du div lægere igen

men giv ikke op kæmp
og du vil vinde
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 19:46   #6
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Ja og nej

Jeg vil give Oliver ret i at du ikke må give op, men jeg er godt klar over at det ikke er der du er lige nu. Nu skal du lige have tid til at komme dig over chokket og nedturen, så kan du derefter begynde at tænke på at slå igen.

Jeg vil nok sige at du liiige skal have lidt ro på, og SÅ kan du begynde at planlægge dit næste skridt.

Du skal i hvert fald klage til borgmester og byrødder når du kommer så langt. Du skal også bede din psykolog om at hjælpe dig, fordi du ryger endnu længere ind i depressionen, hvis der ikke er nogen der hjælper dig med at opnå din ret.... Tro mig, det ved jeg på grund af Hyanna.

Sagsbehandleren har altså ikke lov til at sige du skal nøjes med de 20 timer, hun skal sørge for at du bliver kompenseret for det du ikke kan. Det er hendes eneste opgave i din sag. Hun SKAL faktisk hjælpe dig.

Nu stopper jeg så det ikke bliver for meget for dig, men du skal i hvert fald have en mega bunke

Hyanna og Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 20:07   #7
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
GIV ENDELIG IKKE OP

HEJ frk Hansen
Kan læse du har det så hårdt lige en til dig og dine kære, GIV ENDELIG IKKE OP; jeg er selv ny på vejen, kan ikke vejlede dig som de*gamle* men jeg kan støtte dig og give dig en krammer, kæmper selv her, og ja det er simpelt hen så umenneskeligt, men du skal vide du kan få gode råd og støtte her på k-10, knus og kram fra mennesker der også kæmper for vores rettigheder, knus til dig, Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 20:37   #8
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
Bliv ved.

Kære frHansen.Du er lige nu nede i det hul vi alle kender, ved det ikke er en trøst men du må ikke give op. Som du selv skriver har du kæmpet et år... men et år i vores ufattelige "velfærdssystem" er jo ikke længe. Men hvor jeg føler med dig lige nu, man bli`r så ked ,trist og føler sig SÅ magtesløs.
Fik, som du måske er ved at få, en depression undervejs, men familie og venner fik mig trukket op igen, kæmpede videre og efter knapt 4 år fik jeg endelig bevilliget flexjob. Lad lige chokket lægge sig og klø så på igen, lov mig du ikke giver op, mange tanker til dig fra Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2008, 00:04   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Frhansen.
Giv endelig ikke op.
Du er tæt på måler, derfor strammer de kravet til dig.
Be om møde med Borgmesteren fremlæg din sag, og tag for guds skyld fagforeningen og/eller bisidder med.
VH popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2008, 00:48   #10
jbsm4
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Lokation: Århus
Indlæg: 46
Styrke: 17
jbsm4 er ny på vejen
jeg er meget enige med de andre..GIV IKKE OP..du skal nok vinde kampen..det har jeg gjort efter 3 år..så hold ud og kæmpe videre...knus herfra..
jbsm4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Jeg kan ikke mere Julcha Dit og Dat 121 10-01-2010 13:02
Kan ikke mere Gizmomis Alt det andet 8 20-02-2009 22:16
Magter ikke mere. Mads&Camilla Din historie 13 30-10-2008 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension