K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2016, 20:08   #1
Krellef
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2013
Indlæg: 31
Styrke: 11
Krellef er ny på vejen
Skånehensyn i fleksjob

Jeg håber at blive godkendt til fleksjob i de første måneder af 2017.

Jeg har, af min nuværende sagsbehandler, fået rigtig god støtte igennem mit sygdomsforløb. Jeg har ladet mig fortælle, at man åbenbart overgår til en anden del af "systemet", samt får ny sagsbehander,når man først er godkendt.

Mit spørgsmål går på, hvad I har af erfaringer med jeres kommunes hjælp, støtte samt hensyntagen af jer, da først I var blevet fleksjobbere.

Mvh

Kristian
Krellef er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2016, 20:23   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
syntes de fleste jk er gode til det, men mna høre jo mest om de dårlige.

jeg har været i 4 fleksjob, de første 3 har jk været meget opmærksom på om de blev skrevet ind, den sidste, var ligeglad
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2016, 02:16   #3
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
hej
du skal blot bede fleksjobafdelingen om at få et fleksjobbevis, for i dette står der dine skånehensyn og hjælpemidler behov.

og disse skånehensyn og hjælpemidler, for disse er det lovbestemt at de skal medtages i den fleksjobaftale som jobcenter laver med arbejdsgiver ved start af nyt fleksjob. det er lovbestemt at det skal medtages.

et godt sted at læse om fleksjob og om hjælpemidler, skånehensyn, kurser mv, for alt er lovbestemt at det skal jobcentret tilbyde dig, er ulovligt hvis de ikke gør det, se på www.cabiweb.dk, håber dette kunne hjælpe dig
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2016, 20:33   #4
Sokrates
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 25
Blog Indlæg: 1
Styrke: 9
Sokrates er ny på vejen
Du kan være ganske rolig hvis/når du går fra sygedagpenge til fleksjobteamet, er de alle indstillet på at ville hjælpe dig, det er deres speciale, man skal ligesom alt andet, have en positiv indstilling, selvom man har rigeligt at tænke over- job, sygdom m.m. Fik meget hurtigt job og med de timer jeg ville færre eller mindre. Kunne ønske flere havde det som jeg, men det har til tider været en lang og uvis kamp.

God vind :-)
Sokrates er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2016, 17:19   #5
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Jeg er på den 3. sagsbehandler, den 1. mens jeg var på sygedagpenge, den 2. mens jeg var i jobafklaringsforløb og nu den 3. hvor jeg er blevet visiteret til fleksjob og hun har fortalt mig, at når jeg har fundet et fleksjob så får jeg en ny sagsbehandler igen. Jeg har været super glad for alle 3.

Kommunen har hyret til privat jobkonsulentfirma til at hjælpe mig med at finde et job - så jeg mener ikke at de har kunne gøre mere for mig end de allerede har gjort.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2016, 20:01   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg kender mange der selv har lavet et tillæg til dereskontrakt med skåne hensyn, så kunne arbejdes giveren se dem, før de skrev under
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension