K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2013, 21:05   #1
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Energizer ønsker for dig , at det denne gang virkelig må lykkes med , at praktikken, din indsats og indtjeningen i firmaet stiger , så du omsider kan få din belønning ... nemlig en fastansættelse på trods af, at du igen har måtte bide i måtten og acceptere 3 mdrs. praktik...
Jeg kan godt forstå dig... for hvad nu hvis , når chancen nu er der ... igen., og positivt er det at endnu en arbejdsgiver har vurderet at du er værd at satse på.

Blot vil jeg erindre dig om , at udover din praktiktid , skal den obligatoriske prøvetid også overstås.

Kommer det på tale med flere praktikker , kan jeg varmt anbefale at du stædigt holder på at 1 mds. praktik må være nok, fordi du har 3 mdrs. prøvetid ved ansættelse , som alle " de andre" på arbejdsmarkedet " før du kan sætte dig sikkert i sadlen. Altså ialt 4 mdrs " prøvetid"
Hvilket må være tid nok for, om en arbejdsgiver vil beholde dig efter prøvetidens udløb.

Stiller du det krav , i dine samtaler med kommunen og de eksterne konsulenter, når der skal indgås nye aftaler om. evt. ansættelse, skal det nok lykkes at de lytter til dig.

Goog luck med arbejdslivet og tak for din hilsen - jeg vil i den grad nyde mit otium fra arbejdsmarkedet .

Sidst redigeret af maruus; 12-09-2013 kl. 21:48.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ansættelse balde53 Spørgsmål ang fleksjob 17 01-01-2013 17:46
Praktik efter sygemeldt på fleksjob MetteMusen Spørgsmål ang fleksjob 15 15-11-2012 22:51
Efter praktik hvad så? ????? hej Alt det andet 36 02-05-2012 06:59
praktik efter 18 mdr. på ledighedsydelse. kmj1205 Spørgsmål ang fleksjob 3 08-01-2011 14:45
praktik uden mulighed for efterfølgende ansættelse palette Spørgsmål ang fleksjob 14 28-02-2009 02:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension