K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2010, 10:21   #31
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
lyder underligt kommunen ikke har indhentet en status hos egen læge
det har de gjort flere gange i min sag
Men har nu så aldrig haft problemer med sagsbehandleren.
men lægekonsulenten der ikke kender min sygdom(sjælden)
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 11:06   #32
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
mtvr, næææh, lige præcis den m ikke at indhente statusattest, den er ikke så underlig fordi:

...iflg Sorø Kommunes Jobcenterchef så er det et spørgsmål om ressourcer!

= læs, man beder borgeren(også dem på kontanthjælp!) SELV indhente en sådan -og VUPTI så sparer kommunen på den konto og borgeren må selv betale = ca 1700kr

OG SÅ taler vi ikke højt om at lovgivningen tydeligt sir at kommunen har PLIGT til at indhente bla disse oplysninger specielt på anmodning af den syge borger eller dennes repræsentant!

Smart ikk´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 11:26   #33
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja man bliver snart mere og mere harm på systemet.
men smart af kommunen, det kan man ikke komme uden om
utroligt snart hvad man hører omkring Sorø kommune.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2010, 12:15   #34
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Citat:
Det vil jeg så ikke helt give dig ret i.
Jeg har selv skrevet en del klagebreve, men nu lader jeg advoakten klare den del af sagen, men hver gang uanset om det er mig eller advokaten der skriver brevene, og om det er til lederen af jobcenter eller min sagsbehandler får jeg samme svar, de rokker ikke ved den beslutning der er taget...

Jeg personligt, så har jeg det bedst med personlig kontakt, så ved man, man bliver hørt ;-)


Jeg syntes selv at det er underligt at hun afviser at hente oplysninger hos egen læge, når jeg siger at der er sket nye helbredsmæssige oplysninger i min sag, og jeg ber hende om at hente de oplysninger.
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 18:38   #35
logan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
logan er ny på vejen
alt det er svineri ,jeg har det samme problem,selve lægekonsulent skriver at hendes vudering af min tilstand er stationær,opereret med hendblik på at hindre gener fra højre ben.Der vil ikke være smsrtestillende effekt i forholdt til nakke,arm,og ryg.Da generne fra det højre ben kun er en lille del af det samlede billede,vil hendes funktions evne ikke bedres væsentligt herved,det beskrivelse fik jeg i dag,men mi sagsbehandler ville sende mig til arbejdsprøvning igen,(skal snakke med hende på mandag),og de har stopet mine sygdapenge i april 2011,er på konthjælp,er efter ryg operationen 2 uge siden ,og får brev i dag fra sagsbeh. at hun tænke at sende mig til arbejdsprøvning,.
Hvem kan svare os hvorfor kommunene kan ikke fatte det som læge eklering er og som læge skriver i angona vores tilstand,jeg har kæmpet og er meget træt,det er umuligt at har godt kontakt med de uefarende sagskonsulente mvh logan
logan er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må de lukke ned for sygedagpengene søstjernen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 02-07-2012 20:19
Kommunen har lukket min sag.. margetli Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 27-01-2010 14:08
stopper sygedagpengene nu baldur Dit og Dat 0 22-02-2008 13:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension