K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-07-2015, 21:30   #2061
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps hvis du køber for over 80 kr...så kan du risikere at pakken bliver taget i tolden og at du skal betale et ekstra beløb...

De hævder dog selv at varer ikke bliver stoppet....selv hvis du køber for 400 kr....http://dampden.com/da/content/8-levering-af-varer

Men men det ville jeg ikke stole på...

Man kan selvfølgelig altid tage chancen....bare man ved at der er en chance for at pakken bliver stoppet...

Jeg har købt en del ting....for over de 80 kr... i Kina som ikke er blevet stoppet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2015, 22:02   #2062
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hvis det er en Kina side så syntes jeg nu heller ikke deres priser er ok og som web siger

så gælder reglen for told og skat også selv om de er Danskere,

det kan findes billigere andre steder........................
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2015, 22:52   #2063
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Mand...

Jeg glemte at nævne i forbindelse med de coils på 0.5 ohm...til subtanken....at de coils....ja de bruger en del mere væske end de coils på 1.2 ohm...

Personligt bruger jeg gerne mere væske....da jeg synes det giver mig meget mere end dem på 1.2 ohm....

Men man bør nok have det i tankerne....når man beslutter sig om man vil bruge dem på 0.5 ohm eller dem på 1.2 ohm...

Det bliver jo lidt dyrere at dampe...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2015, 06:21   #2064
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Nu prøver jeg det web........jeg ved heller ikke om det er noget for mig at dampe på så

lave ohm,
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2015, 10:09   #2065
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Tusinde tak for hjælp og info

Det er fordi kæresten og jeg søgte efter et mvp 3.0 Pro 60watt starterkit og vape4you er den eneste der har kittet, men vil ikk give 645kr for det hos ham. Syntes ofte han er for dyr med sine ting
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2015, 14:43   #2066
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Regner med at når jeg har tilvænnet mig til at der næsten ingen smag er i....ja så ryger jeg også over på ren basevæske...
Det bliver interesandt at høre hvad du syntes om det...

Selv om der ikke er aroma i, kan man stadig styre smagen lidt med VG/PG forholdet, og nikotinstyrken...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2015, 12:04   #2067
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hvor langt kan man egentlig gå ned i ohm hvis man bruger et mods som går til 20W.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2015, 15:59   #2068
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville ikke gå længere ned end de 0.5 ohm.....forudsat at det mod man bruger kan gå ned til det...

Går man længere ned...ja så vil man ikke få meget ud af det...selv de 20 watt og 0.5 ohm.....ja det er i den lave ende af hvad folk bruger....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2015, 18:31   #2069
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ok.........så minimum er 40w kan jeg forstå, hvis man vil ned på 0,5ohm.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2015, 00:41   #2070
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej man kan sagtens bruge lidt mindre watt....

Jeg bruger feks kun 22 watt til min mentol væske...

Men man kan ikke sige det så enkelt.....fordi det kommer også an på hvilken tank man bruger....

Feks subtanks....de er kendt for at man kan bruge dem med 0.5 ohm og imellem 20 og 30 watt...

Andre tanke ja de vil som regel kræve nogle flere watt

Så man kan ikke bare sætte et antal watt ud fra en bestemt ohm størrelse.....det kommer også an på hvad det er for en tank...

Jeg gik bare ud fra at det var den subtank vi snakkede om....og den ved jeg at du kan bruge på 20 watt med 0.5 ohm...

Hvis det er fordi du tænker på hvad for et mod man bør købe....altså hvad det minimum bør have af watt......ja så passer de 40 watt meget fint...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension