K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2009, 13:59   #11
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Tak for svaret Helenekr. Undskyld at jeg ikke svarer før nu, men har lige haft en periode hvor jeg ikke kunne svare p.gr. af medicinen og min psykiske tilstand.

Jeg er meget angst for det møde, fordi jeg er helt sikker på at de pønser på et eller andet - det er min paranoia.
Har desværre ikke mulighed for at hygge for dem, da jeg allerhelst vil smide dem ud efter max. 20 min. Det er ca. den tid jeg kan koncentrere mig uden at få en knaldende hovedpine og derefter skal lægge mig og sove.
Jeg er også bange for at blive voldelig da jeg har en ekstremt kort lunte.

Men mange tak for dine gode råd.
Jeg vil også tjekke denne Gerlach, men indtil nu vil jeg lade ham Day fyren komme, og så vil jeg se hvordan han er.

Skal til møde hos min egen psykiater inden mødet herhjemme med Day. Vil så også spørge ham hvordan jeg skal forholde mig til denne inavsion af mit privatliv, som jeg jo ser det.
Psykisk er jeg kørt ned og har slet ikke lyst til at have dem i mit hjem, men det er jeg desværre tvunget til af kommunen.
De mener at min sag ikke er belyst nok til trods for 3 uafhængige lægers udtalelser.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Henrik Isager Erfaring søges? Mulle63 Alt det andet 5 28-11-2011 10:53
Blinde pletter - Henrik Isager Jørgine Et godt link! 4 29-10-2011 16:16
Besøg hos Henrik Isager Wodpoulsen Din historie 27 11-07-2011 16:45
Henrik G.J: Vandt over kommunen(Næstved) buster Politik og Samfund 0 05-05-2011 23:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension