K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2011, 03:21   #13
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...jeg skal ikke kloge mig i, hvad du gør klogt i at sammenligne, men var bare interesseret i den nøjagtige formulering (den med Himmelbjerget er jo din "oversættelse" af deres afslag)...

...er begrundelsen manglende arbejdsprøvning samt manglende fyldestgørende lægefaglig dokumentation?

...erfaringsmæssigt, efter min mening, bliver der sagt alt for meget "gentagelses-bla-bla-bla" i afgørelser, men "kodeordene" (fx. arbejdsprøvning, speciallægeerklæringer) er de væsentlige ord...

Christian Krebs Lange skriver følgende:

"Utilstrækkelig arbejdsprøvning
Du har deltaget i et forløb på Incita i 2008-09, men var fraværende en meget betydelig del af tiden.
Dine helbredsproblemer med specielt halshvirvelsøjlen begrunder et skånebehov mod belastninger mod skulderåget.
De kan ikke forklare, at du til arbejdsprøvningen kun var mødt 16 af 45 dage, eller at din effektive arbejdstid kun var omkring 1/2 time dagligt.

Der er derfor behov for at gennemføre en længerevarende afprøvning, før dine fremtidige muligheder på arbejdsmarkedet kan vurderes."

Citat slut.


Bemærk; skånebehov for skulderåget -
Det er en totalt latterliggørelse af min sygdom.
Det handler om langt mere end skulderåget, og han modsiger sig selv - mine helbredsproblemer med halshvirvelsøjlen, hallo det er jo nakken - han må være retard!!!
Jeg har sg* da hammer ondt i nakken med smerter op i hovedet, der bare dunker løs og ud i kroppen fra afklemte nerver. Det står i alle mine lægelige papirer.
...og at jeg kun var mødt 16 ud af 45 dage.
Ja, som om jeg pjækkede!!!! Jeg sygemeldte mig hver gang jeg var for syg til at møde op og det var jeg faktisk hver dag, men de dage hvor jeg havde det en smule bedre end andre mødte jeg op i smerte og gjorde mit absolut bedste, for jeg fik at vide af min SB, at mødte jeg op bare så de havde nok til en vurdering, selv om det var i smerte og meget hårdt, så ville jeg stå langt bedre, og ellers ville min pension ikke gå igennem helt uden arbejdsprøvning.
Så alle de smerter i de 16 dage kunne have været undgået, jeg kunne lige så godt have ladet være.

Dvs. at hvis ens arbejdsevne ikke rækker til en lang arbejdsprøvning med en rimelig effektiv arbejdsevne, så kan man lige så godt lade være med at godtage at deltage i arbejdsprøvning overhovedet.
Det vil sige hvis man har så dårlig arbejdsevne at man er berettiget til pension kan man ikke få det, for så kan man ikke arbejde nok til en vurdering, og kan man arbejde nok til en vurdering så er man ikke berettiget til førtidspension.
BAN er et galehus!!!!

Det er totalt til grin - og så er det jo ulovligt med den underkendelse, det er jo også fastslået af Borgerrådgiverens jurist.
Hun sagde at om min arbejdsevne så var 10 min. om ugen så er den det.
At underkende den grundige vurdering der ligger fra Incita er simpelthen groft lovstridigt.
...og at det ikke kan forklare at min effektive arbejdstid kun var en halv time dagligt.
Det var den altså, det er jo Incitas vurdering, og nu er den endnu mindre, da min tilstand er blevet endnu mere forværret siden min arbejdsprøvning.

Så nu skal jeg udføre noget jeg umuligt kan, ellers er jeg parkeret på kontanthjælp på ubestemt tid!!!

Sidst redigeret af Lotte68; 04-12-2011 kl. 03:57.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension