K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2014, 08:27   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mils_87 Se meddelelser
Jeg har overhovedet ikke styr på noget i denne sag føler jeg efterhånden, er et nr. i køen! Alle de paragraffer, love og regler kan jeg ikke holde styr på, selv jeg prøvet at sætte mig ind i det
Hvad angår love og paragraffer kan du spørge herinde.

De fleste herinde er søde til, at smide et link til den relevante lov/paragraf, og kopiere teksten herind.

Hvis du gør dette, så er der en mulighed/chance for, at du selv på et eller andet tidspunkt får overskud til, at klikke på linket og kigge nærmere på lovgivningen.

Men til en begyndelse kan du blot spørge herinde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 16:12   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er ekstremt nemt at sige at du skal holde kommunen i ørene men sværere at gøre og fordi feks Nøgne Tær kan og har det godt med det ja så er vi ikke alle sammen bygget ens...
Nu har du så taget min udtalelse ud af sammenhæng.

Jeg siger ikke noget om at trådstarter skal gøre sådan.

Jeg svarer på nedenstående som er indsendt af "popiae", og mit svar handler om at man ikke skal regne med at der sker en dyt, selvom kommunen har pligt til det.
Jeg synes det er farligt at ligge det op som om tingen sker af sig selv, for det ved ALLE her inde at de IKKE gør !
Citat:
Citat:
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae
Det er IKKE dit ansvar, men ALENE kommunen pligt og ansvar at din sag bliver FULGT OPLYST, forud for at der skal træffes afgørelse!
Den holder jo bare ikke.
Mig:
Vil man have sin sag til at foblive aktiv, så er man nødt til at holde kommunen i ørene, og kan man indhente noget selv så kan man måske forhindre at sagen går i stå.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 19:25   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lægger lige denne til trådstarter hvis der skulle være opstået tvivl om hvem der har ansvaret for at en sag bliver ordentligt oplyst.

Citat:
Sagens oplysning m.v.
§ 10. Myndigheden har ansvaret for, at sager, der behandles efter denne lov, er oplyst i tilstrækkeligt omfang til, at myndigheden kan træffe afgørelse.
Kilde: Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2014, 00:42   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Borger, brugere herinde er ofte uden mange kræfter, hvorfor det af den årsag også handler om, at få kommunen i arbejdstøjet, dertil..

HAR Kommunen pligt til dette.

Mange gange hjælper, en hint til kommunen, hvorfor det således IKKE bliver nødvendigt for brugere, at bruge kræfter, tid og måske mange penge på dette(som oftest ikke hænger på trærerne, i denne situation).

Det gælder hele tiden om, at bruge mindt mulige midler.
Hvis sagen derefter fortsat ikke kører, begrunder man med større skydts.

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 18-01-2014 kl. 00:44.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension