K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2009, 17:01   #11
Patch
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
Patch er ny på vejen
Hej alle

Så har jeg lige modtaget en skrivelse(mail) fra min sagsbehandler hvori denne skriver at mine kommentarer til lægekonsulenten er indført og den er i posten til partshøring hos mig . Jeg skal nok nærlæse den en gang til inden jeg underskriver.
Min sagsbehandler (som vist nok er en af de bedre, især efter hun er blevet opdraget i hvad følger af et piskesmæld kan udmunde sig i ) sidder ikke på hænderne - hun er bekymret over at jeg ikke kan få nogen kontanthjælp efter udløb af sygedagpenge (jeg er gift). Hun er dog stadig af den skole hvor man er lidt ærbødig overfor læger, og mener at kommunens lægekonsulent er meget fornuftig.

Jeg har en advokat på min forsikringssag - og der dækker forsikringsselskabet 1/2-delen af salæret. Mht min sag med det offentlige, så betaler man af egen lomme - her dækker forsikringen ikke noget. Jeg bruger dog min advokat alligevel, men vedkommende var i retten igår og jeg kunne altså ikke vente..... Advokaten har dog efterfølgende givet mig en "thumbs up" til indsigelsen.

Jeg har også skimmet de links Shylock lagde ind. Der var dog noget der forvirrede mig sidst i dokumentet fra øverste link. Der stod noget om "at man ikke har ret til partshøring på lægekonsulents udtalelser"...., men det kan godt være at jeg har fået noget galt i halsen. Jeg må nok heller læse det igen når energien kommer over mig.

Tusind tak for hjælpen alle sammen og nyd vejret

Sidst redigeret af Patch; 16-06-2009 kl. 17:21. Årsag: tastefejl
Patch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2009, 16:43   #12
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
partshøring

hej

det jeg mente er at man ikke kan gøre indsigelser mod lægekonsulentens udtalelse, men lægens udtalelse bruges til at sagsbehandleren laver en arbejdsevnevurdering, og den skal sendes til partshøring til dig, dvs du har 14 dage til at notere dine kommentarer og sende den retur til kommunen
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofilen? Kid2 Alt det andet 7 12-09-2012 11:37
Indsigelse/klage LarsV Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 16-03-2012 12:13
hjælp med ressourceprofilen nensypigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 20-07-2010 11:55
Ressourceprofilen. Hejdien Alt det andet 45 28-03-2009 01:24
Læs mere om ressourceprofilen Webmaster Et godt link! 0 09-04-2007 21:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension