K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2014, 23:50   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
vær altid sikker på at sagsbehandleren har fået sidste udtalser fra læger m.m

vær god til at udtrykke hvordan det påvirker dig at have smerterne,smerter kan ikke rigtig grad bøjes så fortæl hvad det gør ved dig og din hverdag.

hav en god kontagt med din læge så han/hun kan beskrive dig i en status erklæring.

sig fra når du har behov for det,

Det jo rigtigt at det ligegyldigt hvor man har ondt hjemme eller på job,forskelen må ligge i hvad du så laver når smerterne har varet ved,selv køre jeg hurtig træt og bliver langsommer,har brug for hvile hjemme og orker ikke ret meget resten af dagen.

det skal du være pokkers god til at fortælle om -hvad det gør ved dig.

det mine råd alt det med § forstår jeg mig ikke på det er der andre der gør så held og lykke med at komme vidre til en flex visivatision
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2014, 11:05   #22
capi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-07 2012
Indlæg: 54
Styrke: 12
capi er ny på vejen
Kære Capi.


.... om du har søgt 100% aktindsigt ved alle, Ankestyrelsen, Arbejdsskadestyrelsen, læger, speciallæger, hospitaler og kommunen.

Hvis ikke du har 100% indsigt i alt 100% vil jeg råde dig til at gå i gang med det, hurtigst muligt.

Lav 2 mapper, en arbejdsskade og en kommunal, som skal adskilles da de ikke har noget med hinanden at gøre.
[B]Jeg har fået aktindsigt i min sag, men det kom mig ikke til gode. Der er ikke noget i min sag som jeg kan fremhæve og som vil hjælpe mig videre B]



Læger/speciallæger/hospitaler.
http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt_ved_laege.pdf

Kommunen.
http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

Hvilken status har din arbejdsskade ved ASK?
Status fra ASK er at de har truffet en men grad afgørelse, og en midlertidig TAE, som de først vil revurdere når kommunen er "færdig" med deres udredning af mig. Men det skulle man jo tro de var eftersom de har truffet en afgørelse sidste år, som AST nu har stadfæstet, men alligevel skal jeg afprøves i de hjælpemidler som de dengang pegede på.

Hvor i landet bor du ca?
Jeg bor i Roskilde
Hvad har du ellers forsøgt af behandling, udover det du har modtaget, ved det etablerede hospitalsvæsen?
Jeg har forsøgt alternativs behandlinger og cremer osv. som andre har anbefalet. Og så har jeg prøvet alt det som sygehuset kan tilbyde men det hele uden effekt eller med for alvorlige bivirkninger

Hvilken mediciner er der ordineret til dig, smerter og eksem?
Jeg får kun lindrende behandling mod eksemen, og er henvist til Panodil mod smerter i huden. Smerterne kan dog ikke lindres særligt godt, da det er pga. sårene i huden. Og så længe de er der, vil jeg altid have smerter, med mindre man fik noget medicin som gjorde man ikke kunne mærke sine hænder overhovedet :O

Er der foretaget nogle statuserklæringer eller speciallægeerklæringer?
Jeg har en gammel lægeattest fra 2012 hvor min læge udtaler at jeg min sygdom kan gøre mig fuld uarbejdsdygtig men at jeg også kan have ganske god arbejdsevne. Derudover har jeg en lægeattest fra egen læge, som skrev udfra hvad jeg fortalte fra min arbejdsprøvning, nemlig at de her 15-20 timer fungerede for mig. Denne er også et år gammelt nu. Jeg føler bare min sygdom ikke har nogen variable intensitet. Den er svær og smertefuld hele tiden, og jeg føler endda den er forværret det seneste år. Jeg føler mig betydeligt mere handicappet end jeg gjorde for 2 år siden. Men kommunen mener ikke de har brug for mere lægedokumentation lige nu. Derudover ligger der arbejdsmedicinske udtalelser, men der er heller ikke noget særligt brugbart åbenbart[/
Hvis JA, hvad havde lægen/lægerne af speciale?
Overlæge indenfor dermatologi, og arbejdsmediciner

Men aktindsigt ved alle, er et væsentligt skridt, hvis du skal have mulighed for at opdage nye "værktøjer" til at arbejde videre med.

Hilsen Peter


vær altid sikker på at sagsbehandleren har fået sidste udtalser fra læger m.m
Kommunen ønsker ikke at indhente nye oplysinger. Dem de har er et år gamle nu. Men de mener ikke der er behov for nye.

vær god til at udtrykke hvordan det påvirker dig at have smerterne,smerter kan ikke rigtig grad bøjes så fortæl hvad det gør ved dig og din hverdag. Det forsøger jeg også, men jeg føler ikke kommunen lytter til mig. De koncentrere sig mere om at jeg ikke skal bruge mine hænder på arbejdet, og er ligeglade med, at jeg faktisk har smerter uanset om jeg bruger mine hænder eller ej

hav en god kontagt med din læge så han/hun kan beskrive dig i en status erklæring.

sig fra når du har behov for det,

Det jo rigtigt at det ligegyldigt hvor man har ondt hjemme eller på job,forskelen må ligge i hvad du så laver når smerterne har varet ved,selv køre jeg hurtig træt og bliver langsommer,har brug for hvile hjemme og orker ikke ret meget resten af dagen.
Jeg bliver ukoncentreret og mister fokus. Og så trætter smerterne mig utroligt meget.

det skal du være pokkers god til at fortælle om -hvad det gør ved dig.

det mine råd alt det med § forstår jeg mig ikke på det er der andre der gør så held og lykke med at komme vidre til en flex visivatision
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Og en tak til jer begge for at skrive
capi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det være rigtigt? bianca Spørgsmål ang fleksjob 16 05-01-2012 11:00
Kan det være rigtigt? Tullepigen90 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-09-2011 22:52
Kan det være rigtigt?? mic Spørgsmål ang fleksjob 1 17-01-2011 09:18
Ny K10'er med konstante smerter MegetOndt Din historie 7 26-04-2010 07:54
Kan det være rigtigt? Virginia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 24-09-2008 23:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension