K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2011, 13:06   #1
pia9900
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2011
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 23
Styrke: 14
pia9900 er ny på vejen
ved ikke hvad fremtiden bringer

Hej
Jeg er helt ny herinde så håber jeg gør tingene rigtigt...
Jeg håber nogen kan hjælpe mig, men at finde ud af det kommune system.
Jeg blev i 2008 fejlopereret i forbindelse med galdestensoperation. I forbindelse med operationene gik der hul på min tolvfinger tarm og min ene lunge klappede sammen. Jeg har siden haft daglige stærke smerter. Er blevet kikkertopereret 3 gange siden i håb om at de evt kunne finde nogle sten, og derfor fortælle mig hvorfor jeg altid har smerter. Var inden jul til sidste samtale på sygehuset hvor jeg fik af vide at der ikke var mere at gøre, og at jeg skal lære at leve med smerter.
Jeg kom selvfølgelig på sygsdagpenge i 2008 og rendte til diverse møder.
Mine sygedagpange blev så stoppet den 31/8-2010, da de ikke mente at de kunne forlænge dem. Jeg fik derfor besked på at søge min kontanthjælp. De snakkede dog også pension men de mente ikke at de oplysninger de havde var nok, så derfor modtager jeg nu min kontanthjælp.
Men jeg forstår ikke helt det system. For det første forstår jeg ikke at jeg ikk er kaldt ind til et møde efter jeg er kommet på kontanthjælp. For det andet er det meget fustrerende ikke at vide hvad der skal ske i fremtiden men mig. Har haft kontaktet kommunen men de kan ikk svarer mig på hvad der skal ske.
Jeg har været ude i arbejdsprøvning sidste år i 4 uger, men kunne ikke oparbejde 15 timer om ugen pga smerter...
Hvorfor bl9iver jeg ikke sendt et andet sted hen eller hvorfor er der ikke nogen der gør noget.... Kan jo ikke gå her på kontanthjælp resten af mit liv...
Håber nogen kan hjælpe og evt fortællle mig hvad jeg skal gøre
pia9900 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 13:12   #2
pia9900
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2011
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 23
Styrke: 14
pia9900 er ny på vejen
Ved ikke helt om mit indlæg står det rigtige sted
pia9900 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 14:13   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det gør det nu efter jeg har flyttet det...

Kig evt på vores kategorier http://www.k10.dk/index_forum.php for at vælge den rigtige kategori...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad vil der ske med os i fremtiden? Tullepigen90 Midlertidig Førtidspension 2 03-07-2012 20:02
Aner ikke hvad min fremtid bringer. Veras mor At søge førtidspension 7 21-09-2011 18:17
Hvad mon fremtiden byder mig nu ?? lone t Din historie 5 09-02-2010 16:32
LFA bringer efterlysning -igen buster Lægekonsulenternes Rolle 0 18-03-2009 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension