K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-12-2010, 23:12   #31
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Lizzy det gør skam ikke noget at tråden også bliver brugt til at udveksle anden vigtig information, og lige præcis det der snakkes om nu kan jeg jo selv bruge længere henne i forløbet
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2010, 11:37   #32
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej herinde.

Beklager at jeg har afledt trådstarters emne. Men genkendte den snakken frem og tilbage, der kan blive mel. borger og visitator, hvis man ikke går videre i systemet m. klage ud fra egen erfaring.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2010, 14:19   #33
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
hmm så modtog jeg min nye rp fra sagsbehandleren, og må indrømme jeg er meget forvirret.med hensyn til de opsatte mål står alt som det har gjort det sidste år, hvilket vil sige at målet stadig er at få mig i alm arbejde

jeg troede at når man opdaterede en sådan rp, skulle målene og vurderingerne også opdateres, og dette er ihvertfald ikke sket.

men jeg må jo skrive til hende, og vente på et skriftligt svar, jeg havde bare håbet at det hun sagde før jul var rigtigt og at hun arbejde for mig og ikke imod mig
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2010, 14:48   #34
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Garfield.

Jeg håber dr bare er uproff. at din tilsendte RP er sådan.

Men jeg vil anbefale dig, at lave et brev med dine bemærninger til RP, både hvad angår lægefaglige ting (tidl nævnt uorrekthed), samt up date på din aktuelle situation, samt ikke mindst hvis der står nogle ukorrektheder, skrive hvad der reelt skulel stå. Og bede om disse ting bliver rettet i din RP, hvor dette gælder faktuelle oplysninger, så som f.eks. sygdomsdiagnose, og de der handler om vurderinger, som min. bliver indføjet under dine kommentarer.

Har selv måtte dette igennem, og var næsten ved at brække nakken på det, da jeg har svært ved at overskue helheder pt. Men kom igennem og var bagefter meget tilfreds m. egen indsat, og ikke mindst også at det kom ind i RP'en.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2010, 19:02   #35
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
ja jeg har været lidt nede i dag efter at have fået brevet igår, men planen er at i aften sender jeg mine kommentarer på mail, til både hende og rapræsentant fra fagforeningen, da han jo er vidne på hvad der blev sagt og aftalt på mødet.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2011, 13:01   #36
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Angry 2 skridt frem og 8 tilbage

Ja mig der troede der ville ske noget nu, jeg burde jo ikke være forbavset men kors hvor er det træls med de kommuner.

ja der er så ikke sket mere i min sag siden mødet d. 22/12 eller jo det er der, for der anmodede de om en status fra sygehuset som de modtog 5 dage efter, det er jo dejligt nogle er hurtige.

men men de kan ikke rigtig lide den status der er kommet, fordi der står mit funktionsniveau er varigt nedsat, og han ikke forventer jeg vil være i stand til at begå mig på arbejdsmarkedet mere, pga min hjertesygdom samtidig har han tilladt en arbejdsprøvning fordi den vil de have, men har samtidig sagt at fordi jeg har en uge hvor jeg har det godt, kan det ikke forventes at dette er et billede af min situation, da man har mange nedgangstider med denne sygdom. han samligner min tilstand med en kræftpatient i sidste stadie.

nu mener jeg så at papirerne ihvertfald siger enten flex eller pension, og at de derfor burde tilkende mig flex istedet for at lukke mine sygedagpenge om 14 dage, men det mener hun ikke man kan når jeg ikke er arbejdsprøvet, så de ved ikke hvor mange timer jeg reelt kan arbejde, jeg synes jeg havde set noget med en dom herinde omkring dette, hvis nogen har nogen gode råd, hører jeg gerne.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ganske sandt tumnus Politik og Samfund 2 03-09-2012 10:59
Jamen, hvor er det sandt! Karo Politik og Samfund 0 30-04-2012 12:00
vidste at det var for godt til at være sandt Hanne.T. Alt det andet 5 22-10-2009 10:18
Brøkpension...kan det virkelig være sandt? Soy-yo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 04-12-2008 23:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension