K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2009, 16:53   #41
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Ej hvor pinligt...

Jeg havde slet ikke set, at Hyanna havde tilføjet noget til sit svar... det er sket lige efter jeg havde svaret selv. Det er jeg altså frygteligt ked af... gik her og undrede mig lidt over, hvorfor ingen svarede på mine spørgsmål... det er altså flovt

Nåh, men min fagforening arbejder altså på sagen, fik mail torsdag fra min sagsbehandler der at hun nu endelig har fået hul igennem til min socialrådgiver på kommunen. Hun - min socialrådgiver - var ikke så vild igen med at komme med udtalelser om hvad der skal ske før lægekonsulenten har set på min sag, men hun ville da ikke udelukke en arbejdsprøvning.

Det ser både min fagforening og jeg da som et skridt i den rigtige retning.

Men men men... Min sag ligger stadig stille og kan ikke komme videre til lægekonsulenten, da min psykolog stadig ikke har fået lavet min status færdig.. og det trækker det hele i langdrag nu åbenbart. Anmodningen blev sendt lige op til hans ferie og han var altså væk i 5-6 uger, så egentlig har han vel "kun" været i gang med den siden ca. midt i august.

Jeg har forklaret 117 gange nu til både fagforening og kommune at han har haft ferie, og jeg har presset på hos min psykolog for, at den bliver sendt. Men altså.. ja.. så skulle han snakke med mig om den, vi skulle have kopi af seneste erklæring fra min læge for at min psykolog ikke modsagde det min læge havde skrevet osv osv osv.

Det hele er nu bare kørt op i, at det er min psykolog vi venter på. Min socialrådgiver vil rykke igen igen og jeg ved sgu ikke lige om jeg også skal ringe til ham eller hvad. Aftalen var - da jeg var oppe ved ham d. 16/9 - at han ringer til min når den er færdigskrevet og konferere med mig om ordlyden. Jeg har så intet hørt endnu.

Jeg har svaret min fagforening om hvor jeg selv står i forhold til alt det med den status. Men jeg vil da lige skrive en mail her i løbet af weekenden til min fagforening ang. mine skrubler omkring min RP og de ting jeg ikke fik sagt.

Kan det være en ide at jeg selv får lavet udtalelser fra den fysioterapeut og psykolog jeg gik ved på Job-linjen? Jeg mener, især det nok kunne være smart med fysioterapeuten, da han vil kunne bekræfte mine fysiske ting.
Men jeg kommer jo nok til at selv at skulle betale for de udtalelser når nu kommunen ikke vil indhente noget. Kan det egentlig være rigtigt at de kan nægte det?!

Hyanna, du skriver jeg skal søge om støtte til psykologbehandling.. hvordan gør jeg det helt præcis? Er der en formular man skal bruge og hvem skal den stiles til? Og vil det være en ide at få min psykolog med? Har en aftale d. 5. oktober.

Ang. aktindsigt, synes det er utroligt jeg virkelig skal søge igen. Jeg mente - naivt - at jeg skulle have kopi af alle samtaler, men det kan jeg da godt se, at jeg ikke får. Det var 9. september. Nåh, men jeg sender en afsted igen, denne gang som "løbende" aktindsigt, og med spørgsmål om, hvornår jeg kan forvente at få min RP til partshøring. Jeg kan ikke se nogle steder om der er en tidsregel for det.

Igen, jeg undskylder mange gange for at jeg har overset at du - Hyanna - havde redigeret og tilføjet i dit svar. Men tusind tak for hjælpen so far

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 13:08   #42
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Kan bare ikke lade det ligge

Jeg kan bare ikke lade det ligge, det med at kommunen ikke vil indhente noget fra den fys og psykolog jeg gik ved på Job-linjen, så jeg har i dag talt med den konsulent jeg havde da jeg gik der.

Fik da luft og fik også talt nogle ting igennem, men egentlig blev jeg sgu mere frustreret. Jeg kan faktisk ikke gøre meget når nu kommunen ikke vil indhente noget.

Hvad angår fysioterapeuten, så kunne jeg snakke med ham om han ville skrive en status af en art, et resumé over mit behandlingsforløb eller lign. Det mente min tidligere konsulent han nok godt ville gøre, for det plejer han at være flink til når man spørger ham pænt. Så jeg vil tage fat i ham på torsdag, når han er deroppe.

Hvad angår psykologen... tja.. så må jeg opgive. For det koster penge og så vidt jeg forstod (jeg er åbenbart godt fatteløs), så skal sådan en anmodning komme fra officielle kanaler så de betaler.
Havde jeg stadig været i Job-linjens regi, jamen, så havde det ikke været noget problem, så havde jeg jo stadig fået samtaler, vi kunne have talt om jeg skulle bruge en status af en art OG jeg kunne få den skrevet uden det ville koste mig eller kommunen en krone.
Så ja... der går lige en del oplysninger tabt om mig, oplysninger som jeg helt klart mener ville kunne gavne min sag. Jeg er stadig totalt uforstående overfor, at min socialrådgiver mener det er for gammelt.

Men nu går jeg videre med at få en udtalelse fra fysioterapeuten. Så har jeg også det til at underbygge de ting jeg er nødt til at tilføje på min RP når jeg en gang får den til gennemlæsning. Og jeg vil dødpine mig også sikre mig at der kommer en kopi i min sag.

Jeg skriver til min fagforening onsdag når jeg har været til kontrol i Middelfart med min skulder. Så kan jeg stille en masse frustrations-spørgsmål og samtidig orientere hende om det jeg arbejder i samt give en status over hvor jeg selv står i alt det her bavl.

H.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 28-09-2009 kl. 13:12.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 23:51   #43
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Søde hla72, det er skam ikke dig der skal undskylde, men mig!

Jeg tror nemlig altid, at jeg har fået det hele med, og når jeg så får gennemlæst indlægget, som det står .... ja, så har jeg altså ikke fået skrevet det jeg tror, jeg har fået skrevet.

Jeg har simpelthen ikke fået det hele med ... sikkert pga. jeg er blevet så laaangsom, fordi mine arme og min finmotrik svigter mere end min hjerne (ENDNU) gør pga. smerter ... Og så smutter der en del

Så er der gang i redigerknappen, for jeg ved, at hvis jeg skriver 2 indlæg oven i hinanden, bliver de alligevel lagt sammen af Webmaster eller en Admin, vist nok pga. mangel på plads på server .. tror nok det hænger sådan sammen

Hvad angår ansøgning om flere behandlinger hos din psykolog, kan jeg varmt anbefale dig, at tale med ham/hende om det!

Nej, jeg ved ikke noget om ansøgningsskemaer osv.; men jeg ville gøre følgende:

Jeg ville skrive en ansøgning, med de begrundelser, som du så smukt har anført tidligere her i tråden, for det handler jo om vigtigheden af, at fastholde så meget af 'din arbejdsevne, som overhovedet muligt', right ?

Og den kan man jo ikke sådan stille på 'stand by' til der bliver brug for den, vel?

Hvis jeg mangler at besvare noget, eller at du gerne ser et forslag til ansøgning, så giv mig lige et prej, ikk'?, for nu er jeg ikke til mere i dag, sorry

Varme hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 12:27   #44
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Hyanna, alt forladt. Jeg kan bare lære at se ordentligt efter

Jeg kender kun alt for godt det med ikke at få det hele med i første omgang.

Har en skidt dag i dag, men vender tilbage senere - her i samme kommentar - med et svar på det du har skrevet.

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 13:58   #45
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jeg vælger at svare i en ny kommentar, da jeg også har tilføjelse til min sag

Hyanna, du er helt tilgivet. Jeg glemmer bare en gang i mellem, at se ordentligt efter. Det går lidt vel stærkt i hovedet på mig nogle gange

Ang. det med ansøgning om økonomisk hjælp, så skal jeg til psykolog på mandag og har tænkt mig at finde al den dokumentation frem jeg overhovedet kan støve op på internettet om det. Finder jeg noget brugbart, så skal jeg nok poste det herinde. Der er nok andre der godt kunne bruge en "opskrift" eller fremgangsmåde til hvordan man søger kommunen om hjælp til netop psykolog.

-----

Nåh, men jeg har stadig ikke set skyggen af min RP, det er tre uger siden i dag jeg var til møde om den og vi fik skrevet på den. I det hele taget har jeg ikke hørt noget fra kommunen siden da. Så jeg daffer op med en ny aktindsigtserklæring senest mandag og denne gang skriver jeg "... og løbende aktindsigt" på for at være sikker. Så har jeg i hvert fald gjort hvad jeg kan og senere banke dem over nallerne, hvis de ikke overholder det.

Jeg har i dag været til kontrol med min højre skulder på ortopædkirurgisk ambulatorium i Middelfart. Der er ingen ændring, den er stadig lige åndsvag og jeg har stadig de samme problemer med den. Faktisk er smerterne helt oppe i nakken nu.
Men nu bliver jeg henvist til skanning på OUH (Odense Universitetshospital) og når de i Middelfart har fået svaret, skal jeg så tilbage til Middelfart og have svar og forhåbentlig en behandling der virker. Men men men... der kan godt gå 2 måneder inden jeg skal til Middelfart igen, for der er i hvert fald en måneds ventetid på OUH, fik jeg at vide.

Men hvad så med kommunen og mine sygedagpenge? Bliver jeg smidt af nu fordi jeg ikke er udredt eller bliver jeg netop forlænget fordi jeg ikke er det?

Jeg kan slet ikke finde rundt i det mere, men jeg kan jo ikke komme ud i arbejdsprøvning så længe jeg døjer så voldsomt med min skulder. Jeg tror da selv på, at den nok skal blive god igen, men det tager sgu tid. Har døjet med den siden midt i januar.

Jeg kan slet ikke se mig ud af, hvad kommunen mener er hovedproblemet, mine psykiske ting eller de fysiske ting. Men de fysiske ting er jo nødt til at være bare nogenlunde i orden for at det ikke også skal slide på det psykiske... eller er det bare mig der er totalt naiv?

Jøsses en smøre jeg kommer med.

Nåh, jeg vil - når jeg har fået samlet tankerne igen, har nogle rigtig dårlige dage p.t. - skrive en mail til kommunen med kopi til fagforeningen (har bestemt mig for, at det bliver fremgangsmåden for eftertiden, så kan fagforeningen også dokumentere hvis der bliver noget med kommunen) med en orientering om min kontrol på Middelfart Sygehus og hvad planen er. Så kan de da i hvert fald ikke klage over, at JEG ikke fortæller hvad der sker på MIN banehalvdel !
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 30-09-2009 kl. 14:03.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2009, 14:47   #46
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Nåh, lidt nyt i min sag... omend det ikke er meget

Erklæringen fra psykologen bliver sendt til kommunen i løbet en uges tid, jeg får en kopi direkte med posten samtidig. Er dælme godt nok spændt på hvordan kommunen vil tolke den, for som jeg sagde til min psykolog i dag, så skal det åbenbart skæres totalt ud i pap før de fatter hvad det hele går ud på. De ignorerer jo rask væk de diagnoser man har.

Men nu ER den på vej og så kan de ikke - altså kommunen - ikke blive ved med at trække beslutningerne i langdrag. Min RP har jeg så stadig ikke set noget til og det ved min fagforening godt. Har mailet frem og tilbage med min sagsbehandler der, så hun ved hvordan tingene ser ud p.t.

Datoen for hvornår jeg skal have besked fra kommunen om mine sygedagpenge nærmer sig jo og indrømmet, så er jeg ved at dø af skræk over det. Jeg er virkelig virkelig virkelig angst for, at de bare stopper dem og så skal jeg igennem klagemøllen osv.

Jeg snakkede i øvrigt også med min psykolog i dag om at søge om økonomisk hjælp til videre psykologbehandling og jeg skal skrive et brev/ansøgning direkte til min socialrådgiver, hvor jeg beder om at få hjælp til behandling grundet jeg ikke har råd til at betale 950 kr pr. samtale ca. hver 3. uge (dælme også mange mange penge!!!)
Jeg skal samtidig skrive, at min psykolog bakker mig op i ansøgningen. Hvordan jeg lige fletter det sammen, ved jeg ikke lige, men jeg skal se at få den skrevet og sendt afsted hurtigst muligt. Vedhæfter den som et pdf-dokument til den mail jeg i forvejen vil skrive til min socialrådgiver omkring min behandling af min skulder (og som min fagforening også får for at dokumentere hvis der bliver ballade med kommunen og de ikke svarer).

Hvis nogen har et forslag til hvordan jeg strikker den sammen, så modtages det med kyshånd

Er godt træt i hovedet efter min psykologsamtale, men skal ikke vente flere dage med at få sendt den mail afsted.

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 07:46   #47
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jeg ved godt dette ikke vil blive det bedste bud på en ansøgning om støtte til fortsat terapi; men mit hovede er bare ikke til det pt. ... måske fordi min bror har det rigtigt skidt for tiden og skal beroliges hele tiden, idet han har en angstlidelse.

Men om ikke andet kan du jo bruge det som inspiration.

Til Dato
Jobcenter xxxxx
Att. Sagsbehandler xxx xxxxx
Adresse
Postnr. og by

Vedr. ansøgning om økonomisk hjælp til fortsættelse af psykologsamtaler.

Jeg har nu haft min sidste samtale hos psykolog xxxx xxxx den 5. Oktober 2009, hvor jeg gav udtryk for, at de 2 x 12 timer som jeg har fået bevilget, slet ikke rækker til at komme ud af min depression. Dette er psykologen enig med mig i, hvorfor jeg tillader mig at søge om økonomisk hjælp til at fortsætte med terapien, da jeg ikke selv ser mig i stand til at afholde udgiften til flere samtaler, som koster 950 kr. pr gang, trods behovet for videre arbejde med min depression er der.
Jeg håber således at Kommunen vil bevilge mig yderligere samtaler og støtte mig i at genfinde så meget af min erhvervsevne som det er muligt.
Med venlig hilsen
Xxxx xxxx
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 10:47   #48
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Hyanna... tusind tusind tusind tak.

Dit forslag er slet slet ikke så dårligt som du tror.

Jeg skriver ansøgningen i dag, laver den til en pdf-fil og vedhæfter den orienterings-mail jeg alligevel har planlagt at sende til min socialrådgiver. Skriver i mailen, at jeg har vedhæftet den, det må være lige så gyldigt som at sende det pr post... især også når min fagforening også får mailen som en orientering.

Igen, tusind tusind tak for din hjælp Hyanna... håber at kunne gøre noget til gengæld en dag

Tilføjelse kl. 12.25:
Puha... puuuuhaaaa.... har helt ondt i maven

Men nu er den ansøgning skrevet, underskrevet (så kan de i hvert fald ikke brokke sig over det), skannet ind, lavet til pdf-dokument OG vedhæftet den mail jeg lige akkurat har sendt til min socialrådgiver (med kopi til min sagsbehandler på fagforeningen).

Den var en hård nød at knække, ved sgu ikke hvorfor jeg altid bliver så angst når jeg skal kommunikere med offentlige myndigheder.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 07-10-2009 kl. 12:25.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 17:58   #49
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hej igen hla 72 .... Den med angsten er en 'erhvervsrisiko', som alle, der er blevet syge og skal samarbejde med sagsbehandlere i kommunerne udsættes for i større eller mindre grad

Nogle bliver så 'erhvervsskadet' at de ender op som 'systeminvalider', med så voldsomme psykiske mèn, at de fra at have nogen erhvervsevne, ender op med at have 0 erhvervsevne tilbage efter, måske, 5 ... 10 ... 15 ... 20, ja 25 år i systemet!

Disse år er gået med den ene grove og ydmygende behandling af div. sagsbehandlere, efter den anden, mistænkeliggørelse, uendelige ventetider, latterlige undersøgelser, fjolleaktiveringer m. m.

Lige for tiden er mobning under overvejelse som årsag til psykisk sygdom, http://www.dr.dk/nyheder/penge/jobli.../02/104533.htm så hvad skal man så tænke om det der foregår rundt omkring på div. Jobcentre osv. ?

Når man betænker den syge borgers sårbare situation og sagbehandleres enorme magt i forhold til borgeren, så er det mere end svært ikke at se lighedspunterne

Så du er faktisk fuldstændig normal, hla 72, og reagerer sundt på noget ingen burde udsættes for!

Hyanna

PS: Godt du har fået mail og ansøgning af sted
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 17:44   #50
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jeg er helt slået ud...

... og det trods jeg også har ok gode nyheder.

Men de dårlige først.
Min økonomi er nu så dårlig, at banken siger stop til at hjælpe mig med en sølle kassekredit på 5000 kr som buffer på min budgetkonto. Grunden er min store gæld til banken jeg kun betaler renter på og at mit rådighedsbeløb er meget lavt. Så nu ender det virkelig nok med, at jeg er nødt til at sige min lejlighed op og flytte.
Og ja... flytte hvor hen? Tja... har kun 1 mulighed, nemlig at flytte ud til min mor... som bor i Kerteminde Kommune

Og hvad f***** gør jeg så lige med det forløb jeg har gang i med Odense kommune... jeg kan jo for hulan da ikke flytte midt i det hele noget er uafklaret. Risikerer jeg ikke at Kerteminde kommune fratager mig mine sygedagpenge, smider mig på kontanthjælp og ikke bruger det Odense har i min sag? Altså... jeg skal starte HELT forfra?

Så ja... hvis jeg skal flytte, så må det jo blive om 2-3-4 måneder når jeg ved hvad jeg har i Odense og så håbe på at Kerteminde ikke laver det hele om.

Jeg kan bare slet ikke overskue at skal flytte, slås med dårlig økonomi OG slås med ny kommune.

Nåh, men næste er, at jeg sørme har fået svar fra min socialrådgiver på kommunen på den mail og ansøgning jeg sendte i går. Store ting
Men men men... jeg skal sende ansøgningen til Enkeltydelsesafsnittet, for der behandles ansøgninger vedrørende behandlingsudgifter jf. Aktivlovens § 82.

Ok så... hmm.. noget nyt jeg lige skal finde hjerteceller nok til at hitte rede i.

Men jeg lovede også gode nyheder.

Punkt 1: erklæringen fra min psykolog lå i dag i min postkasse og jeg går ud fra min socialrådgiver på kommunen også har fået den i dag. Interessant læsning... er dælme spændt på hvad kommunen siger til den. Er bare bange for den ikke er fyldestgørende nok.

Punkt 2: har talt med fyssen på job-linjen i dag om at få noget papir af en art på det jeg er blevet behandlet for hos ham. Det vil han godt være med til, vi gennemgik forløbet sammen og han skriver noget til mig. Hvad angår betaling, tja... det finder jeg nok ud af. Men gratis bliver det ikke. Det er også helt ok, jeg har i den grad brug for noget dokumentation når nu kommunen ikke vil indhente noget. Men han understøtter helt og aldeles de ting jeg selv vil skrive i min RP... i hvert fald de ting jeg har været i hænderne på ham for. Men jeg er bare glad han vil gøre det, for han kunne jo også have sagt nej. Det ved jeg så godt, at han ikke gør

Punkt 3: Min sagsbehandler på fagforeningen har gjort mig opmærksom på, at jeg skal skrive i min RP, at jeg har gået ved psykolog på Job-linjen fra dato til dato og så hendes navn.... OG at der kan indhentes yderligere oplysninger der. Det kan og må de IKKE ignorere. Det vælger jeg så at tro på.

Puha... er helt mørbanket og opløst. Det er nogle hårde dage jeg er ude i p.t. med problemer der hober sig op, problemer jeg forsøger at løse og nye der kommer til. Min angst er SÅ voldsom p.t. og jeg er virkelig ude i en følelsesmæssig karrusel, tuder for et godt ord. Ganske rædselsfuldt og jeg kan slet slet ikke overskue noget mere.

Undskyld, trængte bare til at læsse af... og undskyld det er så rodet skrevet.

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
regeringen-hvad har de gang i? østerbro Politik og Samfund 11 16-05-2012 13:49
Hvad har Åbenrå Kommune gang I ? Florken Skal kommuner ikke overholde loven? 44 01-05-2012 12:44
2. gang nono222 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-10-2011 21:53
Retssikkerhedsloven - hvad i alverden betyder det? zuza Nyt om loven 7 19-04-2009 21:43
3. gang... Buffy Dit og Dat 12 28-10-2008 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension