K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2008, 19:25   #41
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej Heidi

Det koster selvfølige noget, man betaler indmeldse 15o / 175 og så 85 kr pr gang, når man så er nået sit vægt tab så bliver man guldmedlem og så er det gratis at gå der, om det er dyrt det syntes jeg ikke motion i motionscenter koster også mange penge og slik og junkfood og sodavand er også en dyr post på budgetet, så de penge jeg ikke bruger på motion og junk food ja dem bruger jeg så på vægtvogterne, og man behøver jo ikke at komme hver uge til vejning man kan jo nøjes med 14 dage, så spare man jo lidt penge,
Jeg har prøvet mange forskellige kure også dem hvor man skal veje alt og hvor man ikke må stivelse men det holder bare ikke, for det er ikke sådan man lever bagefter, og jeg syntes at vægvogterne er den nemmeste og billigste i koste penge fordi man kan spise alt også at det er nemt når man har travlt så kan man lige snuppe en skive rugbrød og den skal ikke vejes og alt det mager kød skal heller ikke vejes det koster f.eks 4 point for kyllingbryst og så kan du spise lige så meget du lyster og jeg har feks 20 point om dagen at spise for og du kan spise alle det pasta for 4 point du vil og så vidre og vidre, Jeg kan kun anbefalde alle der trænger til at tabe sig at prøve det, man kan også deltage hjemme fra over nettet, hvis man er så syg at man ikke kan deltage i de forskellige klasser der er rundt om i landet.

Når men jeg har ikke aktier i selskabet fnis

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 19:37   #42
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
øresmerteer

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Mai-Britt og Peacok jeg har også problemer med led og muskler (men heldigvis ikke noget med at jeg ikke kan tåle det i hovedet)

Min læge anbefalede svøming og motion i vand , så har jeg lige været ved ørelæge pga konstante smerter i øret, fik så at vide .. Hejdien jeg har også døjet meget med stærke smerter i mit øre. Dertil var der øresusen, knaselyde, knæklyde og døjer med at lukke munden ordentligt op. Jeg blev derfor sendt til ørelæge, af min privat praksiserende læge. Ørelægen undersøgte mig grundigt - mine ører fejllede ikke en disse så det var jo en dejlig besked. Men, men, ørelægen sendte mig hen til min tandlæge - tandlægen undersøgte mig og kom til det resultat, at det var min gamle piskesmældsskade, som var årsag til mine mange smerter og gener. Jeg fik derfor taget aftryk til en hård bidskinne........ den skal jeg så bruge så mange vågne timer som muligt - og sove med den om natten.

Den har virket! Jeg har ikke længere øresusen og smerterne og lydene er aftaget stærkt, så der er bare dejligt.

Måske kunne det også være sådan noget du døjer med - så måske var det værd, at få din tandlæge til at kigge på det.


der er ikke noget at gøre , du skal lære at leve med det og her er nogen dråber og så er der forøvrigt forbud mod at have hovedet under vand he he ..

hvem sagde skravl ....

tænkte så ved mig selv aha min datter har haft mellemørebetændelse det meste af sit liv og ved at hun fik ørepropper til når hun skulle svømme så det ville jeg da bare gøre .. men niks man må ikke putte noget ind i ørene (heller ikke have høretelefoner på )

mai-Britt koster vægtvogterne ikke en bondegård ??

gjorde det i hvert fald dengang min veninde gik der ...

Jeg har smidt 7 kg siden april .. bare ved at tænke mig om og holde mig fra alt sødt og sodavand keeeedeligt ...

Web gik sgi ikke på nogen slankekur men han har siden januar tabt 18 kg .. det er ikke retfærdigt...

Min ældste søn kan æde fra morgen til aften , og gerne usunde ting og han tager ikke et gram på ...

jeg skal bare tænke på is huset ude i havnen og vupti værsgo et kg til mig ...
Jeg håber, at du kan finde en løsning - så du kan fortsætte med svømning.



Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2008, 22:40   #43
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Peacock jeg sad i dag for sjov og læste på nettet det nye efterårsprogram for FOF. Der kommer hele 4 holds varmtvandstrænning til efteråret, hvoraf de 3 er specielhold og alle hold foregår her i Sæby.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2008, 08:41   #44
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej inger

var lige inde og se på FOF og kunne se der trænes kredsløbet.

det kan jeg ikke være med i, da det desværre ser det ud til at den sygdom jeg har i hovdet, bliver forværret ved fysisk aktivitet.

skulle have hørt fra Dansk Hovedpinecenter i denne uge , men de har ikke ringet i nu


så alt motion står stille til jeg har hørt nærmere,
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2014, 12:38   #45
Fam.Andersen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Fam.Andersen er ny på vejen
Lidt sene svar

Kan godt se det er MEGET lang tid siden at nogen har skrevet herinde, men syntes lige jeg ville lægge et ord. Faldt over denne tråd da jeg googlede Diamox da den nu for 117. gang er udgået, og denne gang kan jeg hverken få den med Norsk, el. græsk indlægs seddel, på speciel udlevering eller noget andet, så jeg er rimelig desperat. Jeg får 2x4 om dagen så en pakke med 100 forsvinder hurtigt. Kan kun sige til dem der overvejer hovepinecentret det kan varmt anbefales, de er utroligt søde og meget kompetente. Til dem der taler om svømning...NEJ det er IKKE godt for trykket i hovedet, det troede jeg også, men det er skånsomt for leddene, men går lige i hovedet, det der giver rigtig godt er lange gåture, brug evt. Endomondo på mobilen så måler den din distance og føre regnskab dag for dag, og du kan udskrive det, den er gratis hvis du kun vil have de alm funktioner jeg her nævner, og for udvidet udgave koster den 25,- pr måned eller 199,- for 1 år der kan du så få trænningsplan og en masse andet.
Fam.Andersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søge fleks på denne måde ? MortenH Spørgsmål ang fleksjob 40 02-05-2017 20:22
Savner nogen at snakke med i samme situation.... LHE De Unge 1 19-12-2012 15:06
Kan jeg få hjælp på nogen måde? Camille Hjælpemidler til handicappede 23 24-05-2012 19:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension