K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2018, 11:49   #31
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
https://www.facebook.com/events/332082490641996/
Citat:
onsdag klokken 11:00 - 14:00 (2 dage fra nu)

Resenvej 25, 7800 Skive

Detaljer

Aktion systemets ofre og Jobcentrets ofre samarbejder om denne aktion .. andre fra den sociale modstandsbevægelse må gerne tilslutte sig med støtte ..

Skive kommune har i gennem længere tid chikaneret flygtninge ved at nægte dem at melde sig syge. De skulle møde hos sygeplejerske på sundhedshuset når de meldte sig syge.

Nu er turen kommet til DIG hvis du er syg og på kontanthjælp. Det nye tiltag starter den 24 Januar siger de.

Hvis kommunen ikke dropper deres syge ide, vil vi møde op og vise dem som er tvunget ud i kulden med virus, angst og andet at vi føler med dem.

Lad det samtidig være en påmindelse til andre kommuner om ikke at blive smittet af den syge form for kreativitet.

Der er brug for ALLE syge...... hvis ikke vi står sammen får vi aldrig et værdigt liv igen!

Støtter af denne aktion
Jobcentrets ofre
Velfærd Danmark
Folkebevægelsen for social retfærdighed.
velfærdsdemokrati
syge siger stop !
Da jeg var inde på siden stod der at 4 personer deltager og 34 har vist interesse så det bliver spændende om den bliver til noget
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2018, 11:51   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der var du hurtigere end mig @Nørd...

Håber at mange i Skive og omegn vil støtte op om dette...det er den eneste måde at vise sin utilfredshed...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2018, 17:43   #33
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
https://www.facebook.com/events/332082490641996/
Ny opdatering
Citat:
dato og sted kommer senere .. jeg kan ikke ændre i klokkeslet

Aktion systemets ofre og Jobcentrets ofre samarbejder om denne aktion .. andre fra den sociale modstandsbevægelse må gerne tilslutte sig med støtte ..

Da Skive kommune har lavet en kovending. passer dato ikke den kommer senere. men vi anbefaler folk at melde sig til alligevel, sordi kommunen skal holde møde og det møde vil vi møde frem til når vi får en dato.

Skive kommune har i gennem længere tid chikaneret flygtninge ved at nægte dem at melde sig syge. De skulle møde hos sygeplejerske på sundhedshuset når de meldte sig syge.

Nu er turen kommet til DIG hvis du er syg og på kontanthjælp. Det nye tiltag starter den 24 Januar siger de.

Hvis kommunen ikke dropper deres syge ide, vil vi møde op og vise dem som er tvunget ud i kulden med virus, angst og andet at vi føler med dem.

Lad det samtidig være en påmindelse til andre kommuner om ikke at blive smittet af den syge form for kreativitet.

Der er brug for ALLE syge...... hvis ikke vi står sammen får vi aldrig et værdigt liv igen!

se selv hvordan det breder sig som en pest rundt i kommunerne

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel...ndt-flygtninge

Støtter af denne aktion
Jobcentrets ofre
Velfærd Danmark
Folkebevægelsen for social retfærdighed.
Velfærdsdemokrati
Syge siger stop !
Kamp for velfærd og demokrati.
Se også
https://www.avisen.dk/skive-kommune-...ge_480794.aspx
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2018, 21:33   #34
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Demonstration for flere penge til velfærd

København for Velfærd, indkalder til demonstration

De har planlagt en demonstration 7. marts foran Kommunernes Landsforening (KL) for at få KL til at forlange penge af regeringen.

7 marts 2018
Mellem klokken 17-18
Kommunernes Landsforening KL
Wiedekampsgade 10
2300 Københavns S

Det nytter at demonstrerer, se bare på Lærkevej, det hjalp vi mødte op.

Sammen er vi stærkest

https://www.facebook.com/KBHforVelfaerd/

Sidst redigeret af Reno; 08-02-2018 kl. 21:37.
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 07-03-2018, 14:43   #35
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Husk i aften, demonstration for velfærd

Aller aller først, det er så godt K10 er oppe og køre igen, den og jer har været savnet

Husk i aften er der demonstration foran den private forening kommunernes landsforening KL.


7 marts 2018
Mellem klokken 17-18
Kommunernes Landsforening KL
Wiedekampsgade 10
2300 Københavns S

Demonstrationer er det der har givet vores velfærds samfund og den danske model.

Jeg slæber mig derover, vi må stå sammen, sammen er vi som bekendt, STÆRKEST
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-03-2018, 18:31   #36
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så er der demo torsdag d. 5 april kl,16.00 til 18.00 på Frederiksberg rådhus eller udenfor

Link til begivenhed på facebook https://www.facebook.com/events/1615...807135/?ti=icl
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2018, 17:17   #37
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Jeg kommer den 5 april, fordi:

Demonstrationen kommer til bl.a at omhandle registrering af politisk aktivitet, forfølgelse og overvågning af borgernes bankkonti og fritid.
Om frustrationer med jobcenter og det offentlige.

Demoen er sat i værk pga den jagt der har været pp Bitten Vivi Jensen , og de følger det har fået.
Der er inviteret gæstetalere udefra, der forsøges at skaffe et musikhold, og så skal vi nok synge en sang eller to.
Alle må væbne sig med tålmodighed, arrangørerne mangler stadig svar fra inviterede, men jeg tør godt love at det bliver en demonstration som kan mærkes
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-03-2018, 18:30   #38
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg møder også op d.5 april.

Vendetta herinde fra har venligt lovet at hente mig og tage mig med...

Jeg håber virkelig at der er mange der møder op denne dag...

Ønsker man forandringer...så får man ikke dette ved at sidde derhjemme...

Bemærk at jeg her ikke mener folk fra Jylland, sengeliggende, indlagte osv...

Men der må altså være flere der har muligheden for at møde op og kæmpe imod...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2018, 14:35   #39
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Glæder mig til Torsdag, skønt der er mennesker der tænker på andre og de vil kæmpe for en.

På torsdag er det Bitten vi kæmper for, samt vores ret til at ytre os.

http://www.livoverlov.nu/2017/12/28/...whistleblower/

Der findes en kamp, der er vigtigere end de offentligt ansattes overenskomster, nemlig vores kamp mod et rigid og elitært system.

Ulf Harbo riser det op her:

https://www.avisen.dk/blogger-der-fi...de_492182.aspx

Vel mødt på Torsdag, sammen er vi stærkest
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-04-2018, 18:21   #40
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Glæder mig til at se dig igen @Reno pÅ torsdag

Håber virkelig at i er mange der møder op...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension