K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2010, 23:33   #1
CSøgaard
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 37
Indlæg: 15
Styrke: 15
CSøgaard er ny på vejen
Vision 7500?

Hej K10

Jeg har tidligere skrevet om min situation herinde.
Jeg har lige været igennem en arbejdsprøvning og er blevet erklæret uegnet til flexjob.
Min sagsbehandler siger at for at lukke samtlige huller og sikrer et ja i førtidspensionsag skal jeg igennem Vision 7500. Jeg har kigget en del på nettet, og kunne ikke rigtig finde noget brugbart, og min sagsbehandles beskrivelse gav mig heller ikke rigtig noget.

Så mit spørgsmål er har nogen af jer været igennem Vision 7500 eller noget lignede som kan beskrive det og fortælle mig lidt om jeres oplevelser?

Med venlig hilsen Charlotte
CSøgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 23:40   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det læser du på Holstebros hjemmeside...

http://www.holstebro.dk/Borger/Arbej...on%207500.aspx hvor der står:
Vision 7500Vision 7500 Center for Afklaring og Udvikling af Kompetencer tilbyder ophold og kurser til revalidender med særlige behov. Tilbudet er til dig, hvis du har behov for en mere omfattende og målrettet afklaring og udvikling af dine kompetencer end du kan få ved fx en virksomhedspraktik.


Du kan komme på Vision 7500 når du får sygedagpenge eller ledighedsydelse på grund af varige begrænsninger i din arbejdsevne eller hvis du som kontanthjælpsmodtager er i en fastlåst beskæftigelsessituation af helbredsmæssige eller sociale grunde og derfor har brug for revalidering.

Centret er et tilbud til både Holstebro Kommunes borgere og borgere fra andre kommuner.

Formålet med opholdet på centret er at afklare og udvikle dine faglige og sociale kompetencer med henblik på opkvalificering til arbejdsmarkedet. Vi ønsker også at skabe motivation for og tilknytning til arbejdsmarkedet.

Vision 7500 ligger på Harald Leths Vej 4, 7500 Holstebro.


Kontakt
Arbejdsmarkedsforvaltningen
Vision 7500 Center for afklaring og udvikling af kompetencer
Harald Leths Vej 4
7500 Holstebro
Tlf.: 9611 3930
[email protected]

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
vision 7500 hedegårdlund Spørgsmål ang fleksjob 1 08-02-2012 14:45
Marianne Autzen Hvedevænget 34 , 7500 Holstebro Bang Alt det andet 0 21-01-2011 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension