K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2010, 16:34   #1
boowam
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
boowam er ny på vejen
Hvad nu?

Hej med jer.

Det er længe siden jeg sidst skrev på siden, men det har været en svær tid.
Arbejdsprøvningen er nu stoppet, før tid, da jeg kun magtede 6-8 timer ugentlig. Jeg lider af Personlighedsforstyrrelser og læge, psykiater, jobkonsulent samt sagsbehandler er alle enige om at mulighederne er udtømte.

Sagsbehandler skrev i sidste uge, at hun ville indstille mig til ftp. Hvad nu?
Hvad sker der, hvor lang tid går der inden svar, hvor store er mine chancer for, at sagen går igennem?
boowam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 17:53   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh gid vi dog kunne trække krystalkuglen op engang i mellem og læse lidt om fremtiden...

Men efter hvad du skriver her, og uden nærmere kendskab til din sag, så synes jeg da bestemt du har ret gode odds fordi du har de vigtige 'brikker' på plads i sagen.

Hvad der sker nu, er nok individuelt - efter hvor præcis du står i sagen. Men mon ikke din sagsbehandler nu indstiller dig, får lagt sidste hånd på ressourceprofilen med de seneste oplysninger fra arbejdsprøvningen og måske får indhentet de sidste nye erklæringer fra dit behandlende netværk. Herefter vil du nok få ressourceprofilen hjem til partshøring, hvor du skal godkende den og/eller evt kommenterer de punkter du er uenig i.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 18:04   #3
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Umiddelbart forestiller jeg mig at din sagsbehandler vil indstille dig til en FP efter § 18.
Det næste er så, at der skal foreligge en opdateret ressourceprofil, da man ikke kan indstilles til FT uden sådan een (ellers er det nemlig ULOVLIGT ! ).
Ellers må andre herindefra supplere med mere
K. H. Florken
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 20:50   #4
boowam
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
boowam er ny på vejen
I sidste uge skrev min sagsbehandler, at sagen var hos hendes faglige kordinator og derefter ville sagen blive indstillet til rejsning af ftp. I mandags skrev min jobkonsulent så, at denne kordinator skulle have præciseret noget fra arbedsevnevurderingen, men det var "bare" noget teknisk. Derefter sendte jobkonsulenten sagen videre til beslutningsudvalget.
Skal jeg være urolig eller, jeg forstår ikke al den frem og tilbage?
Hvad er beslutningsudvalget? og hvad mener de med indstilling til rejsning af ftp?
Hvor mange indstandser er der nu tilbage, før en afgørelse mon????
boowam er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension