K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2009, 19:14   #1
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Frygtelig besked

Det er så uretfærdigt. Man skal huske at være gode ved hinanden, man ved aldrig hvornår det er slut.

Fik idag den frygteligste besked, at min allerbedste veninde var kommet på sygehuset og lå i respirator. Ringede til familien og de var samlet, for der skulle slukkes for respiratoren. Hendes mand ringede lidt efter kl 14 at hun var afgået ved døden.

Min bedste veninde, som var der altid. Desværre blev hun kun 41 år, altid frisk og med en god kommentar, du vil blive savnet så meget, for du forstod altid, hvordan andre havde det.

Det at skulle fortælle sønnen på 9 år, at hans bedste kammerat`s mor og min bedste veninde var død var noget jeg gerne ville have været foruden,

Ved at vi alle går en svær tid i møde.

Ære været hendes minde.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 19:33   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Føler virkelig med dig, sikke en kedelig besked at få.

Sender dig mange tanker.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 19:35   #3
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Kære Suncil,

Der er desværre intet jeg kan sige eller gøre, der kan hjælpe jer til at få hende tilbage. Jeg sender i stedet masser af varme og kærlige tanker og

Jeg har selv været i den svære situation at skulle fortælle mine børn, at deres far var død; det er meget svært.

Noget der især var svært, var at ingen omkring dem (skole, lærere, kammerater) sagde eller gjorde noget - min datter sagde senere, at det var som at møde en tavs mur. Og det eneste hun trængte til var, at der var nogen, der sagde, at de forstod, hvor hårdt det var at miste sin far, og så bare ville give hende et knus. Jeg ved det er blevet bedre på mange skoler, hvor man er begyndt at forstå, hvor hårdt det er for et barn at miste en forælder.

Hvis du har et overskud i denne svære situation, så kan du hjælpe sønnen ved at kontakte skolen, så de kan hjælpe ham bedst muligt - med forståelse og knus. En psykolog eller en sorggruppe for børn kan også hjælpe ham igennem sorgen.

Jeg føler med dig og med sønnen og sender jer

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 19:53   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg mødte min skoleveninde, hun fortalte at hendes søster lige var død af kræft 42 år gammel. Jeg blev dybt rystet for jeg har næsten lige vinket til hende på gaden...anede ikke hun var så syg.


Så jeg ved hvad du mener Suncil!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 19:58   #5
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Hvor forfærdeligt og uretfærdigt! Mange varme tanker til alle jer, der kendte og holdt af hende.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 20:45   #6
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Hvor trist suncil.
Når du engang er kommet en smule videre,så kan evt gå ind på www.mindet.dk og tænde lys eller "skrive" til hende.

Hendes børn 'kan også bruge den side,da det er også er en side for børn som har mistet en forældre.

Jeg brugte den meget da mine forældre døde i en tidlig alder.

Lone
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2009, 20:52   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Det er altid hårdt at miste dem man elsker....føl sorgen og lad den komme ud...tænk på alle de bedste stunder I havde sammen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 08:08   #8
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Det er bare så ærgeligt og uretfærdigt! Det er aldrig til og forstå med hjertet, når den slags sker. Kan godt være hjernen ved det, men hjertet tror simpelthen ikke på det!

Håber du ikke går helt ned over det! Varme tanker herfra!

VIM: Ja det er svært- er glad for min datters biologiske far døde så tidligt! ( Hun var kun 2 år)

.o0(hmm glad for?? Lyder forkert, men jeg er glad for de ikke nåede og få et forhold)

Nå sidespor...

Håber du kan forlige dig med det på et tidspunkt!

Venligst Supercarla
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Øv øv - dårlig og kedelig besked .. 58hb At søge førtidspension 21 03-05-2013 11:59
får jeg besked ? Bodil Hjælp til Forum Brug 2 01-11-2011 22:36
Ventetiden er frygtelig og ødelæggende Nucca Spørgsmål ang fleksjob 11 09-01-2011 00:07
Dejlig besked Sommerfugl Spørgsmål ang fleksjob 3 05-07-2009 21:59
Privat Besked Hejdien De Unge 12 23-09-2007 13:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension