K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2012, 22:07   #1
arentoft
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
arentoft er ny på vejen
Unhappy nogen erfaringer med bevilging af tilskud til specialindrettet bil?

Hejsa
Er der nogen der ved hvor stor en kamp det er at få bevilging af tilskud til bil?
Jeg har CRPS i min højre arm, dvs konstant smerte i armen.
Jeg har været på en køretur med en motorsagkyndig og der er besluttet at jeg skal køre med automatgear og elektronisk håndbremse, jeg vil mene at bremsen skal være venstrehåndsbetjent da pludselige bevægelser som hurtig ryk for en nødopbremsning vil udløse et smertehelvede uden sammenligning, men det er ikke noteret nogle steder. Jeg skal i dialog med motorsagkyndig i næste uge, jeg talte med hende som har min sag ved politiet og hun sagde at det skal der tages hånd om.
Tror tingene falder på plads i næste uge, og så mister jeg min føreret til "standardbil"

Jeg har ladet mig fortælle at der er andre regler der træder i kraft når man har familie, jeg er gift og far til tre på hhv. 6, 7, 9 år

Er der noger der har indput eller nogen råd til hvordan jeg får sagen til at glide nogenlunde igennem, det her amputere mig fra omverdenen
arentoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2012, 22:21   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Der kan ledes efter tråde om sådanne erfaringer om at søge tilskud til bil eller automatgear her på K10....
Her er en af de tråde, jeg fandt:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=3320

Det er altid en individuel vurdering i hver enkelt sag, når en sagsbehandler ved kommunen skal vurdere, om man er berettiget til tilskud eller ej.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2012, 22:28   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du finder alle oplysninger her...

Kære Arentoft.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ight=stoktofte

læs alt igennem også alle de henvisende link. At du er gift og har børn har absolut ingen betydning. Det drejer sig om DIN funktionsevne.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-11-2012, 10:55   #4
arentoft
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
arentoft er ny på vejen
Har læst tråden igennem, kan se jeg allerede må være et stykke af vejen da køretesten er overstået og kørekortet bliver lavet om til noget der kræver specialindretning i næste uge...
Mht. Specielle regler ved familie er det altså info jeg har fået fra sagsbehandler så der må jo være noget om snakken...
Har også haft besøg af ergoterapeuten...
arentoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadestyrelsen.....Nogen erfaringer? ladytass Alt det andet 13 20-07-2012 15:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-07-2012 10:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-05-2012 10:21
Er der nogen der har erfaringer med Refleks charho Alt det andet 8 27-06-2010 08:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension