K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2008, 23:37   #1
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Min arbejdsprøvning

Kære alle

Lovede jo jeg ville skrive lidt om, hvordan min arbejdsprøvning gik (selvom den nu er gået ).

Var ude som p-vagt og indrømmer det er ret kedeligt.

Var på skift sammen med 2 "piger" som var utroligt søde.
Den ene kørte fra plads til plads og det gav mig tid til at slappe af mellem pladserne, men jeg var stadig TOTALT MAST efter 1½ time.

Den anden gik mellem pladserne og jeg var DØDTRÆT og havde smerter når der var gået mellem ½ og 1 time.

Summa summarum blev den endelige konklusion fra CLU der arrangerede arbejdsprøvningen, at jeg max. kan klare 5 timers arbejde om ugen + transport.

Nu er papirerne sendt til kommunen i sidste uge sammen med både en arbejdsdagbog jeg skrev i forløbet og en dagbog jeg havde skrevet på ca. 7 uger inden jeg startede på arbejdsprøvningen.

Konsulenten mente helt klart det ville være en fordel de dagbøger blev vedlagt sagen, da de også ville kunne vise et billede af, hvordan jeg havde det uanset om jeg arbejdede udenfor hjemmet eller "bare" gik hjemme.

Har max. 1 time i mig dagligt uanset om jeg handler, laver lettere rengøring eller er til f.eks. samtale med forskellige personer.

Med andre ord er det underordnet om det er fysisk eller psykisk jeg bliver belastet, for jeg får det lige dårligt.

Så nu går jeg og venter på at høre fra min "igen nye" sagsbehandler i kontanthjælp og forventer (læs: HÅBER) at de 2 sagsbehandlere kan finde ud af at arbejde sammen og få afgjort min sag inden jul

til alle jer kamp haner og høner
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension