K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2014, 20:51   #1
bepe1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2013
Indlæg: 13
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
bepe1 er ny på vejen
Feriepenge

Hejsa..

Mon nogen her kan fortælle mig, om jeg står til offentlig spanking eller fængselstraf... ;.)

Min brøde består i, at jeg har glemt... og jeg mener virkelig ikke tænkt over.... at fortælle min sagsbehandler, at jeg har holdt ferie. mens jeg var i virkskomshedpraktik.. Min arbejdsgiver vidste det jo...

I 2013 har jeg har været praktik i 3 måneder og har modtaget ledighedsydelse i perioden.... Jeg har IKKE hævet mine feriepenge fra feriekonto.

Nu er jeg ansat i vikarjob de næste 3 måneder og er dermed lønnet af arbejdsgiver og på fleksjob-ydelse... jeg skal holde ferie i uge 8 og har meddelt arbejdsgiver det... Da jeg skal til at søge pengene på feriekonto, kommer jeg i tanke om, at nogle af de penge der står på kontoen, skulle have været benyttet i forbindelse med ferien i 2013..

Jeg søger nu pengene (både fra 2013 og uge 8 2014)fra ferie konto og har i dag meddelt kommunen at jeg har holdt de 5 feriedage i efteråret 2013...

Er der nogen her, der kender reglerne og ved om jeg har overtrådt regler og paragraffer i alvorlig grad...
bepe1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2014, 21:16   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej så længe du har meddelt dem det af egen drift så kan der højst komme noget tilbagebetaling på tale...

Den ledighedsydelse som du fik under ferie sidste år der skulle de feriepenge formentlig have været modregnet....

Men jeg er ikke lige inde i alt det med ferier...

Men der kommer sikkert nogen som ved mere om det...

Du skal ihvertfald ikke gå rundt og være urolig over det...for du har jo selv prøvet at rette op på det ved at fortælle dem det nu...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2014, 01:16   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af bepe1 Se meddelelser
Hejsa..

Mon nogen her kan fortælle mig, om jeg står til offentlig spanking eller fængselstraf... ;.)

Min brøde består i, at jeg har glemt... og jeg mener virkelig ikke tænkt over.... at fortælle min sagsbehandler, at jeg har holdt ferie. mens jeg var i virkskomshedpraktik.. Min arbejdsgiver vidste det jo...

I 2013 har jeg har været praktik i 3 måneder og har modtaget ledighedsydelse i perioden.... Jeg har IKKE hævet mine feriepenge fra feriekonto.

Nu er jeg ansat i vikarjob de næste 3 måneder og er dermed lønnet af arbejdsgiver og på fleksjob-ydelse... jeg skal holde ferie i uge 8 og har meddelt arbejdsgiver det... Da jeg skal til at søge pengene på feriekonto, kommer jeg i tanke om, at nogle af de penge der står på kontoen, skulle have været benyttet i forbindelse med ferien i 2013..

Jeg søger nu pengene (både fra 2013 og uge 8 2014)fra ferie konto og har i dag meddelt kommunen at jeg har holdt de 5 feriedage i efteråret 2013...

Er der nogen her, der kender reglerne og ved om jeg har overtrådt regler og paragraffer i alvorlig grad...
Du har jo ikke gjort noget strafbart.. Ikke hævet feriepenge og dermed fået dobbelt ydelse.. Så kan ikke se at du overhovedet har noget at frygte
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension