K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2014, 15:46   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den gang jeg havde været ude for en trafikulykke og havde fået et piskesmæld, sagde sygeplejersken nærmest irriteret ,,og du skal ikke regne med at din læge kan sygemelde dig mere end 4 uger'' (og sagde det på en måde, så jeg fik en tydelig fornemmelse af, at folk brugte piskesmæld som en hvilepude i månedsvis)...

Så måtte jeg jo lige fortælle hende, at jeg var førtidspensionist og derfor var varigt sygemeldt ,,nååååå'' svarede hun ,,så er det jo held i uheld, for den slags kan godt tage et par år''!!!!

Jeg kunne heller ikke dy mig for at sige, stakkels folk med piskesmæld, når man allerede på skadestuen (traumecentret) møder modstand, mistro og åbenlys irritation!!

Sidst redigeret af Ninja; 12-02-2014 kl. 15:54.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 17:08   #22
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
I dag -indtil videre! - er det da det her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=29278




GLEM ALDRIG!:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 17:43   #23
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Det må helt klart være, at de vurderer, at der ikke er kommet nye lægepapirer i min sag, når de har fået papirer fra et smertecenter, en reumatolog, en hudlæge, en ryglæge og ikke mindst en ny status fra egen læge.
Når jeg så siger "jamen det er der jo" og henviser til de ting, som jeg ved ligger i sagen, og som lægekonsulenten har set, svarer sagsbehandler stadig "ja men det vurderer vi, at der ikke er"
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 17:49   #24
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nucca Se meddelelser
Det må helt klart være, at de vurderer, at der ikke er kommet nye lægepapirer i min sag, når de har fået papirer fra et smertecenter, en reumatolog, en hudlæge, en ryglæge og ikke mindst en ny status fra egen læge.
Når jeg så siger "jamen det er der jo" og henviser til de ting, som jeg ved ligger i sagen, og som lægekonsulenten har set,
svarer sagsbehandler stadig

"ja men det vurderer vi, at der ikke er"
Det vil være stærkt behjælpeligt, om du kan få lige præcis DEN udtalelse på skrift - til fremadrettet brug i investigeringen af, præcis hvordan EKSERKVERES en 'vurdering' ...




GLEM ALDRIG!:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 17:50   #25
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nucca Se meddelelser
Det må helt klart være, at de vurderer, at der ikke er kommet nye lægepapirer i min sag, når de har fået papirer fra et smertecenter, en reumatolog, en hudlæge, en ryglæge og ikke mindst en ny status fra egen læge.
Når jeg så siger "jamen det er der jo" og henviser til de ting, som jeg ved ligger i sagen, og som lægekonsulenten har set, svarer sagsbehandler stadig "ja men det vurderer vi, at der ikke er"
Ja den har jeg også fået endda på skrift det er derfor vi søger aktindsigt og de svarer stadig at der ikke er nyt selvom det ligger deri!
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 17:59   #26
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Ja den har jeg også fået endda på skrift det er derfor vi søger aktindsigt og de svarer stadig at der ikke er nyt selvom det ligger deri!
dejligt Østerbro - at du har deres BEVIDSTE IGNORERING AF FAKTA på skrift - så skal du bare fremsøge paragraffen om over/UNDERbelysning af en sag.

Den bør jo være lige til en anmeldelse - da der foreligger en decideret lovovertrædelse - måske borgerrådgiveren/Justitsministeriet, vil svare på, hvor/på hvilket kontor den anmeldelse skal foretages?



HUSK:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 23:24   #27
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Da jeg fortalte min sd-sagsbehandler at jeg havde fået diagnosen bipolar affektlidelse, sagde hun "ja, så skal du jo bare have noget medicin så du kan blive kurreret"...

Det viste jeg sgu ikke, tænk at man kan kurrere en psykisk sygdom... Gid man kunne..
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 12:25   #28
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
Da jeg fortalte min sd-sagsbehandler at jeg havde fået diagnosen bipolar affektlidelse, sagde hun "ja, så skal du jo bare have noget medicin så du kan blive kurreret"...

Det viste jeg sgu ikke, tænk at man kan kurrere en psykisk sygdom... Gid man kunne..
Haha altså for faen...hvor ER de bare kloge de sagsbehandlere...jeg vil meget gerne have den medicin hun snakker om, jeg har nemlig også bipolar sygdom, så hit med de piller så jeg kan blive rask!

Fibromcs>>...den med manden og rullestolen grinede jeg meget af, og igen - det er ufatteligt så kloge på det lægelige område de sagsbehandlere er, der er gået nogen rigtig gode healere tabt i dem!
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...

Sidst redigeret af Stuen; 13-02-2014 kl. 12:28.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 12:47   #29
Lilje
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2012
Lokation: Storkøbenhavn
Indlæg: 17
Styrke: 12
Lilje er ny på vejen
Min sagsbehandler mente at jeg bare skulle have et ressourceforløb, for så kunne jeg få en mand og der var ingen der kunne røre min formue.

Hvilken formue hun mente aner jeg ikke, der er vel rundt regnet 20 kr. i sparebøssen.

Og en mand..... ja de ligger jo i kø ude på dørmåtten.
Lilje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 14:37   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommer lige i tanke om en anden sagsbehandler, der sagde, at jeg bare kunne tage nervepiller, så jeg kunne klare arbejdsprøvningen.
Og selvom jeg spurgte om den arbejdsprøvning så ikke blev misvisende, så mente hun, at jeg da bare kunne fortsætte med nervepillerne ''for det var der mange der tog'' gennem hele livet......

Min psykiater blev fuldstændig hysterisk da jeg fortalte ham om det, og skrev et ekstremt vredt brev hele vejen rundt i kommunen, og spurgte om det var normal praksis at sagsbehandlerne anbefalede folk nervepiller med henblik på at gøre klienterne permanent afhængige, og om sagsbehandlerne nu også var lægefagligt uddannede...

- jeg kom naturligvis aldrig i arbejdsprøvning.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension