K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2011, 18:58   #11
Mariba
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 101
Styrke: 14
Mariba er ny på vejen
Jeg tænker lidt hvorfor de vil lukke d. 18.april. Siden du kun har været sygemeldt siden august sidste år kan det jo ikke være 52 ugers varighedsbegrænsning medmindre du har haft længere sygeperioder inden da (altså indenfor de sidste 18 mdr.)

Hjemme hos os kender vi alt til at kommunen stopper SDpengene selvom der er varige skånehensyn. Så gode råd er svært at give dig, vi håber bare på at kommunen ændre mening efter gennemsyn af anken. Eller at BAN giver os medhold.
Mariba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2011, 22:50   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mrlart Se meddelelser
som det ser ud lige så ryger jeg på kontanthjælp, og da jeg er gift med en folkepansonist, så kan vi ikke få ret meget. så alt er sort lige nu.
Hvis din ægtefælle er folkepensionist burde du kunne få noget i kontanthjælp.

Huldra, herinde på K10, har en ægtefælle, der er førtidspensionist, og hun har flere gange skrevet om, at hun godt kan få kh.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2011, 12:06   #13
mrlart
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2011
Lokation: Hjørring
Indlæg: 18
Styrke: 14
mrlart er ny på vejen
nu har jeg endlig fået læst alle de parpier som jeg har fået. ca 90 sider
svært for en som kun kan læse max 3 sider af gange før alt bliver et stort rod.

så må jeg prøve at lavet et svar til dem.
selvom det lige nu ser meget sort ud.

man siger at en ulykke sjælden kommer alene.
det skal jeg lover for er rigtig.
dagen før svaret til min SB skal være inde skal min ægtefælde til ålbor for at undersøges for kræft.

så det kan godt se meget sort ud det hele
mrlart er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad er mine rettigheder? Lola78 Spørgsmål ang fleksjob 17 09-05-2013 23:58
Hvad er mine chancer for FP? Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 80 06-06-2012 22:00
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Hvad mon mine chancer er fruensvilje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 24-04-2008 20:44
Hvad er mine muligheder?! Camille Dit og Dat 3 16-04-2008 17:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension