K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2016, 17:18   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Tjek evt. lige hvilken slags magnesium det er du tager.
Hvis det er magnesium oxid eller magnesiumhydroxid, så bør du overveje, at skifte til magnesiumcitrat eller magnesiumcarbonat.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med, at finde en løsning på dine problemer.

Hvis du ikke får det bedre via det etablerede system, så prøv om du kan finde en behandler, der bruger både zoneterapi og akupressur.
Dette til både Sød og vovse.
Først til dig sød: Kan du beskrive dit traume lidt mere
uddybende? Psykiske traume er så meget bredt!

Når du skriver, at de fysiske symptomer er de værste, ja så undrer det mig.
Jeg er helt på det rene med, at smerter formindsker din livskvalitet, men ved PTSD er det psykiske i højsædet.

Du er vel ikke i lommen på funktionelle lidelser, hvor den herskende overbevisning er, at fysiske symptomer sidder " mellem ørerene"
Mange i dag med fysiske lidelser henvises til DR. Finks klinikker.
Det håber jeg ikke du er.

Så please skriv lidt mere om hvad der udløste dit traume!

Til dig vovse , så er det fint med din viden og jeg vil genlæse det en dag, hvor jeg er mere i humør til det.
For mig udelukker det ikke, at en scanning af nakken kan belyse om Sød har en diskus. Først herefter kan, skal man begynde på at eksperimentere med alt det andet.
Nej, det udelukker ikke, at kosttilskud kan afhjælpe, men jeg har det nu også sådan at en enkel persons erfaringer ikke kan bredes ud til alle.

F.eks har glukosemin i årevis været god latin mod gigt. Mange undersøgelser viste god effekt mod slidgigt. så nu har et dansk forskerhold i vist, at det ikke har den effekt. Nu har nye forsøg vist at placebo effekt er ligeså effektivt. Herudover en mængde andre urter, rødder og frugter bl.a Ingefær er nu det store hit. Jeg er ikke dommer, men tillader mig en sund skepsis. Uanset at der sikkert er meget rigtige gode effekter må det alt andet være det mest rigtige, at andet udelukkes.

Der er svampe, som viser sig gavnlige mod kræft. men intet er 100%
Så stadig til Sød. få en scanning og ta herefter stilling.God vind
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension