K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2013, 18:58   #1
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Psykiater i København

Er der nogen der kender en flink psykiater i København og har haft et positivt forløb i forbindelse med en sygemeldning, attester mv.

Har fået en henvisning til en, men da jeg har en dumt forløb bag mig vil jeg meget gerne have anbefalinger fra nogen med en god oplevelse som patient og ikke bare lige hvad min læge lidt tilfældigt forslog.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2013, 19:25   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Den der passer til den ene, er måske slet ikke noget for den anden, så det er svært at komme med anbefalinger.
Jeg har en der passer mig.

Jeg ville aldrig vælge en kendt, uanset hvor godt et ry... det ender med at man ikke får tider når man virkelig har brug for det.

Jeg ville vælge en under 60... i forvisning om at vedkommende så havde et nogenlunde friskt syn på hvad psykiatri er nu om dage.

Når du ringer og bestiller tid, kan du jo forhøre dig om hvordan du får opfyldt dine behov i forhold til behandling... altså en finger i jorden for at fornemme om det er en person der vil samarbejde.

Jeg har lavet nedenstående søgning, prøv selv med dem der passer dig...
https://www.sundhed.dk/find-behandle...:0:3:0:0:0:0:0
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 07:40   #3
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Jeg har ikke rigtigt overskud til telefonsamtaler eller speciel meget tid til, at tale med en masse forskellige. Er ellers enig i det råd. Ønsker bare en der er proffessionel og venlig ( baseret på en tidlig dårlig erfaring) og det er derfor jeg spørger herinde, for at undgå at komme i den situation igen.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 10:35   #4
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Jeg ved, hvor svært/uoverskueligt det er at skulle ringe, hvis du kan få hjælpen herinde (og man ved jo ikke, om man "matcher" psykiateren, før man har været der).

Jeg kan anbefale Poul Erik Carlsen, Lyngby Hovedgade. Han er fantastisk rar. Tidl. psykiatrisk overlæge.

Men du skal jo selvfølgelig ikke regne med, at han efter ét besøg, kan udfærdige speciallægeerklæring til dig. Jeg ved ikke, hvad hans ventetid er nu. Hvis du ikke har mod på at ringe til ham, kan du starte med at sende ham en mail.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 10:49   #5
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg vil anbefale Pia svendsen i virum hende syntes jeg er god og har lavet en god erklæring i mit tilfælde der var med til at lukkede min sag. Sympatisk og på "de syges side" om man så må sige...
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 17:54   #6
Menneskebarnet
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 18
Styrke: 15
Menneskebarnet er ny på vejen
Jeg kan anbefale Kirsten Behnke, Frederiksberg. Der er lang ventetid, men for mig var det ventetiden værd. Nu har jeg en psykiater som jeg oplever er 100% på min side.
Menneskebarnet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2013, 14:27   #7
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Mange tak for jeres anbefalinger, det er en stor hjælp, ligenu.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2013, 14:51   #8
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej LINGLING

Jeg vil stærkt anbefale dig, at du såvel finder en psykiater, der er proff. og venlig (som du efterlyser), som én der forstår sig på, at skrive erklæringer, således at du ikke falder i fælden omkr. dårlige el. vage formuleringer, som sidenhen bliver udnyttet i systemmet.

Måske ville jeg personligt, prioritere sidste evne mere en f.esk. venlighed, rarhed, idet det er erklæringer, der blive væsentligt i forhold til systemmet.

Kan desværre ikke angive nogle konkrete navne.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2013, 14:52   #9
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber du finder een, der ser objektivt på din sag, så den kan blive afsluttet. Om jeres kemi passer sammen, kan jo desværre kun komme an på en prøve.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2013, 15:04   #10
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Slettet af Lingling

Sidst redigeret af LINGLING; 01-12-2013 kl. 17:53.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension