K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2013, 20:50   #11
Larsbc
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2012
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 4
Styrke: 13
Larsbc er ny på vejen
tak

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg har ejerbolig som enlig førtidspensionist, dog en bolig der er købt før, jeg kom til skade, men jeg har da ingen problemer haft i denne retning.

VH Popiae
Tak til alle, det var også min mening. man kan jo som sagt af flere, ikke få en mere sikker indtjening i Dagens DK tusind tak for det jeg vil give det videre til en (er jeg sikker på ) meget lettet personlighed.
Larsbc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2013, 22:32   #12
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Smile Nej, det er ikke rigtigt

Men- hvis man har været en tur inde over fogedretten. Så gør det en forskel!

Jeg er, og det betyder, at hvis jeg ikke betaler, så ryger huset på tvang, selvom min kæreste passer sin del af lånene. Vi kan heller ikke ændre lånet i realkreditten før, jeg har betalt af.
Så sådan er dét! Og var min mand rasende og sur: JA!


På den anden side: Vi har ikke lånt mere end huset er værd. Og vi har heller ikke lånt NOK til forbedringer. Men vi er ikke negative med lån eller hus.

Som andre er det. Vi går ikke på tvang.

Om nogen måneder, har jeg betalt MIN gæld. Så er der kun resten, og så vil jeg kunne betale mere.

Og er man i Ribers- kan man ikke låne- før 5 år efter. Det passer mig fint! Min kæreste er skidesur over det! Om 5 år er verdensøkonomien nok bedre.
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2013, 15:43   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
sådan er det jo altid, hvis man får taget pant i noget, så er det helt ligemeget hvor ens penge kommer fra.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension