K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 22:49   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Ny genneral helbredsattest

Jeg har i sidste uge været ved lægen for at få en ny helbredsattest.
Det gik faktisk rigtig godt og lægen lyttede til mine ønsker og sagde At der skal være tid til venner/veninder i weekenderne og familien i dagligdagen,
--så 20 timer vil være for meget nu.(Præsis som min sagbehandler sagde)

--Så vi snakkedeom omkring 15-17 timer om ugen med flere begrænsninger end før, og vigtigst af alt også nu med notis om jeg er slem til at presse mig selv, for at gøre tingene bedre.

--Transport ja der må ikke være for langt fra bopæl til arbejdsplads.
--Fridag når hospitalet kalder uanset om det er hver uge eller hver 14 dag.

--Snak om noget omstilling eller "blæksprutte) job. ville være idelt.

--indkaldelse til hospitals scanning.(Har allerede fået akut tid ) Nu vil de finde årsagen til mine mange dage på morfin piller.

--Evt hjemme arbejdsplads.

Jeg skal nu på Fredag møde hos privat aktør også må vi se hvad de vil sige.

Men jeg tror og håber på de kan finde noget il mig snart.(Har jo gået ledig et år mellem fleksjob)
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 22:55   #2
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Lone!

Det er altid rart, at få styr på hvad man kan og hvad der er ens rettigheder. Selvfølgelig skal man leve et så normalt liv med venner og veninder og hvad der ellers hører til. Det er jo logik for perlehøns - men desværre ikke altid for sagsbehandlere.

Held og lykke med jobsøgningen - på 15 - 17 timers arbejde.

Knuz, Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2008, 00:30   #3
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Så oprindt dagen hvor jeg så kæmpede mig ud til den privat aktør.(Har sovet af h til de sidste 4 dage og får morfin)

Nå men kom derud kl 9:00 og fik hilst på dem, så skulle vi udfylde en test typisk personlighedstest.

Så en lektion om fleksregler (Mangler en gabende smiley ;-) Nå men så sagde de kære lærer på stedet, at selvom man f.eks. var visiteret til 20 timer og arbejde 20 timer et sted, kunne det jo være hvis de fik indlagt et ekstra skånehensyn at man så godt kunne sættes op i tid.Hmmm Det har taget mig 5 år og lære mine egne begrænsninger og kende og læge + sagbehandler siger jeg skal sættes ned i tid, så skal de gud hjælpe mig da ikke prøve og afprøve mig på tiden og min indlagte normale fridag. 2 dages arbejde 1 dag fri 2 dages arbejde. Det er sådan jeg kan holde til et fleksjob. Og det kunne de godt finde på og pille ved

Så nu håber jeg på Tirsdag når den "fantastiske" personligheds test bliver diskuteret, jeg kan få sparket mig selv til at sige, det er alfa omega for jeg kan klare et fleksjob det er indrettet på den måde.

Lone lettere
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2008, 01:15   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Læs evt. tråde herinde, Privat Aktører, får bonus, hvis de får dig i fleks, og ekstra hvis de får dig over 20 timer ( mener helt sikkert, der er en tråd herinde.

Knus igen igen
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2008, 08:55   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
lone t, hold fast i dine muligheder altså hvor mange timer du kan klare.

Stadig væk også, håber jeg at du husker dine rettigheder for dem har vi alle

Husk også at spørge til om du er dækket af arbejdsskadelovgivningen eller om du skal bede om at få en skriftlig garanti for at kommunen dækker en evt forværring af din tilstand ?

Held og lykke med det hele
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2008, 22:54   #6
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
lone t, hold fast i dine muligheder altså hvor mange timer du kan klare.

Stadig væk også, håber jeg at du husker dine rettigheder for dem har vi alle

Husk også at spørge til om du er dækket af arbejdsskadelovgivningen eller om du skal bede om at få en skriftlig garanti for at kommunen dækker en evt forværring af din tilstand ?

Held og lykke med det hele
Tak Buster
Har tænkt og tænkt hele weekenden. Nu må vi se hvordan de er på Tirsdag.
Bare underlig ting han sagde med de timer. Jeg skal nok holde fast og have hjernen med derud

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 13:55   #7
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Unhappy Ny specifik helbredsundersøgelse. :-(

Ihhh altså er ved at gå til oveni mit bette hovede.

Har lige været til en specifik helbreds undersøgelse hos lægen, og det er da ikke de lyseste udsigter han har til mig.

Han mener desværre ikke der er mere erhvervsevne tilbage, og han vil skrive til min sagsbehandler, at smerteperioderne bliver stærkere og hyppigere,så han kan ikke se nogen rest erhvervsevne tilbage.

Min sagsbehandler sagde nogenlunde det samme for 3 mdr. siden, og synes vi lige skulle have de nyeste papir med. Så det er vel hvad hun har fået nu, altså minus papir fra hospitalet som kommer inden jul.

Er virkelig dybt forvirret, ked af det og kan slet ikke se jeg er kommet så langt, at arbejdsmarkedet er ved at være forbi. Havde virkelig håbet at jeg kunne arbejde 10-12 timer, men lægen tror ikke på det.

Han udskrev også flere smertestillende piller, foruden morfin og kodein, for smerter skulle jeg da ikke gå med hver dag.

Flere piller, piller for dit piller for dat er ved at blive godt tosset over alt det møg man skal spise hver dag.

Så må erkende at det virkelig har været nogle møg mdr. og oveni, så læser jeg jo at jeg hvis jeg får pension skal straffes fordi jeg er lykkelig gift med en rask mand. Det er da tåbeligt.

Og for det ikke skal være løgn, så er sygdommen vis skyld i, at mine tandrødder bliver ædt op, det er da bare rigtigt perfekt..

Tør slet ikke tænke på alle de ting som sker både med ens krop, men så sandelig også med ens sind. ihhhh jeg savner godt nok de gamle i disse dage. Men igen godt de ikke skal se mig have det skidt, de ville bare få skyldfølelse.

Så er slet ikke i julehumør og jeg elsker ellers julen, så øv øv øv for dævlen da, jeg er træt af det hele lige nu.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Generel helbredsattest hos egen læge fibro Alt det andet 94 09-03-2012 23:04
Specifik helbredsattest? Håber Alt det andet 5 05-11-2010 10:43
general helbredsattest kandelsdorff Alt det andet 5 27-08-2010 09:23
General helbredsattest ja-ma Alt det andet 3 07-09-2009 20:04
Helbredsattest Kastanie Dit og Dat 2 15-10-2008 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension