K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 22:37   #11
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Oliver!

Tillykke med jobbet! Det er dejligt for dig!

Ja, hvis du er ansat som funktionær - så er der en prøvetid på 3 måneder, hvor I hver i sær kan sige jobbet op med en frist på 14 dage.

Held og lykke med det hele!

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2008, 18:50   #12
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hej alle i dejlige brugere på k10
jeg har nu været i mit flexjob i 4 dage hvor det er gået okay
jeg kommer hjem og gør som jeg plejer at kigge på jobnet bare for at kigge
ser så at der søges en ny flexjobber til mit arbejde i det bowling center hvor jeg lige er blevet ansat til at varetage de opgaver jeg udfører
nu sidder jeg med den der smag i munden at være total udnyttet
ringede straks til min job-konsulent og spurte om han havde hørt fra dem og jeg skulle fyres eller ligende.
intet havde han hørt
han kilkkede også ind på jobnet og tjekkede den ud der var ændret lidt i div linjer fra deres ansøgning med med samme opgaver som jeg er ansat til...
så han sagde jeg skulle spøger i morgen hvad fanden det går ud på og hvis de har planer om at fyre mig så skulle jeg straks stoppe for til grin skulle jeg bestemt ikke være

og man kan ikke være to om denne opgave så
nu sidder jeg og sumper lidt med en flaske whisky og kaffe
og er depremeret,,

men jeg vender tilbage når jeg får endelig besked
men den har jeg næsten læst mellem linjerne
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2008, 18:53   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det lyder suspekt at de har en annonce på...med samme beskrivelse...

Ellers kunne det jo have været at de ikke har fået fjernet den gamle annonce...de er ikke altså så hurtige...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2008, 19:15   #14
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
flexjob

hej web
det er ikke skrevet på samme måde dette stillings opslag mangler en linje hvor man også skulle hjælpe mekanikeren lidt
det stod der på den fra sidste uge og denne her er sat på i dag
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2008, 20:30   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja så er de nød til at svare på den....så jeg glæder mig til at se hvad de svarer dig...
For det er for groft hvis de søger en ny til din stilling uden at de har snakket med dig først..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2008, 15:37   #16
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
flexjob

jeg mødte til morgen og fik sagt til min kollega at jeg kunne se de skulle have en ny medarbejder til min stilling om jeg nu har haft i en uge
han kiggede på mig og sagde HVAD og kiggede på nettet og så annoncen. han printede den ud og sagde det kunne ikke passe,
chefen kommer og jeg siger som det første hva skal jeg forfremmes eller fyres siden du søger en ny medarbejder
han kiggede lidt og sagde lidt muggent kender jeg ikke til og gik
jeg gik efter ham og viste han annoncen som ikke var den samme annonce som jeg søgte på , så jeg var lidt sur

jeg sagde jeg ville ringe til hende der stod for annoncen og spøger hvem der havde sat den på han tog papiret og gik..
har ikke fået et ordenligt svar fra chefen
kun fra min kollega om at det var nok en fejl
men hvorfor er det så en ændret annonce
men hvis chefen ikke selv kan snakke til mig så kan og vll jeg ikke være i sådan en virksomhed

Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension