K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 12:13   #1
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Afslag igen........

Jeg er et tudefjæs idag, har fået brev fra ask, at min arb.skade sag er afvist igen.

De mener ikke der er kommet nyt i sagen,blev i 2003 op i skulderen, fjernelse af slimsæk og næbdannelse efter bb havde smidt sig ind i min skulder. Prøvede længe at holde til mit arbejde, men måtte opgive 1/8 2007 og blev bevilget ftp pr 1/7-08.Skal på sygehus i nov. med den raske arm, som nu er blevet overbelastet.

Af mine papir står der jeg har tydeligt muskulær atrofi omkring højre skulderled. Diagnose som er stillet er skulderlidelse uden specifikation og non-malin smertestilstand af kronisk karakter, samt bløddelsreumatisme.

Jeg har sq ikke valgt ikke at kunne arbejde mere , for den udd som jeg tog for 11 år siden ( sos.ass), har altid været det jeg ville Inden syede jeg hjemme i 8 år.

Når jeg kommer ovenpå vil jeg anke den, hvis det overhoved kan betale sig

Snøft Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 14:51   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ØV -suncil, det er jeg ked af at høre

Nu er jeg ikke lige klar over hvordan din sag ellers har været(tilgiv) men ellers så ville jeg da klart anbefale dig at have din lokale arbejdsskadeforening med, hvis du ikke allerede har?

Ja, uanset hvad ville jeg da også anke den. Ved det er svært at holde ud men hvis det kan være dig til nogen trøst overhovedet så tog min sag ca 8 år før den blev nogenlunde afsluttet, så hold ud
(Til sidst blev jeg dog så nødsaget til at hyre en advokat for det blev mere end indviklet og så kom der gang i sagen, heldigvis.)

Nej, jeg tror bestemt ikke at der er nogen af os der bevist vælger at blive syge, det er trods fjolsets holdning(CHF) hvermands herre, så glem du alt om det og du får lige et med på vejen.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 15:28   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Buster

Tak for trængte jeg lige til

Lokal arb.skadeforening kender jeg ikke til. Hvad er det ?

Tilbage i 2003 afviste ask bl.a fordi jeg ikke var gået til læge inden 24 t, går altså ikke til læge hele tiden, troede jo også det blev bedre, havde nemlig 5 fridage efter mit rul. Sikke dum man er.

Har også overvejet det med advokat, nogen der ved om det kan hjælpe og har jo kun 4 uger til at anke

Vil ikke lade det kue mig, har trods alt min familie. Selvom jeg ikke kan meget af det jeg kunne tidligere

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 17:52   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Suncil...

Se her, hvor du kan finde en masse godt.

(Husk forresten at bruge søgefunktionen på siden.)

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...sskadeforening

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 18:06   #5
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Øv hvor træls for dig
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 21:59   #6
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Suncil!

Øv, det er vel nok træls for dig. Jeg går selv og venter på en afgørelse om arbejdsskade, fra ASK. Jeg har allieret mig med en advokat - men det er jo ikke en sikkerhed for, at det går som man håber og tror.........

Men jeg synes det kunne være en god idé, at søge hjælp hos en advokat med erstatning som speciale. Jeg selv bruger Hjulmand og Kaptain - de er meget professionelle.

Held og lykke! Knus og kram!

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 22:07   #7
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Alle

Tak for jeres venlige svar, det varmer

Jamen troede godt jeg kunne klare det selv uden advokat, mente jo det var så oplagt

V.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 23:05   #8
jbsm4
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Lokation: Århus
Indlæg: 46
Styrke: 17
jbsm4 er ny på vejen
du skal ikke tvivl et sekund om at anke sagen! det med advokaten er ligegyldigt synes jeg,spiller ikke et stort rolle i ASK.
jbsm4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 23:39   #9
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
øv

Hej Sunsil.

Øv Suncil, hvor trist for dig, men som andre har sagt ,helt klart du skal anke videre---jeg er selv ny her på k10, jeg krummer så meget tæer når jeg læser historier om alle de års venten i sagerne, ja det kræver f..... et godt heldbred at kæmpe for sin ret og samtidig skulle være syg, jeg er der med ettil dig og dine kære. Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2009, 09:08   #10
Maximus482
Udmeldt af K10
 
Maximus482s avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2009
Indlæg: 19
Styrke: 16
Maximus482 er ny på vejen
Kan se det er noget tid siden, der har været skrevet her på dit indlæg, så jeg ved jo ikke hvor langt du er nået med din sag. Men jeg kan anbefale dig en god advokat. Han har tidligere arbejdet i arbejdsskadestyrelsen, og kender således deres måde at arbejde på.
Du skriver bare til mig, hvis du ønsker at få hans navn og tlf. nr.
Maximus482 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på §18 - søge igen ? Pip Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 09-01-2012 16:13
Afslag igen :-( rni220 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 14-07-2011 10:25
Afslag - Igen.- Hva så nu?? Element Spørgsmål ang fleksjob 1 19-12-2009 17:51
Afslag igen... Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 02-06-2009 08:53
afslag på pension igen rolle Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 23-08-2008 15:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension