K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2009, 12:46   #1
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Et vredesudbrud

jeg sidder og bliver mere og mere sur på systemmet, kan de da ikke fatte at det ikke er mit hovde den er galt med men resten af kroppen, jeg bliver utrolig skuffet over at vi i et samfund som det danske skal vrides sådan igennem maskineriet

jeg kommer med dette udbrud her på k10 da stort set alle herinde ved hvad jeg taler om, og da jeg efterhånden ser sådan på det at de stærkste i dette samfund jo rent faktisk er de syge, da de skal kunne holde til dette
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2009, 13:17   #2
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Ja, suk. Kun kun give dig ret Hvis man ikke havde det dårligt før man kom igennem "maskineriet" så får man det da helt sikkert efter. Velfærdssamfund, siger de... tja, det kan så diskuteres.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2009, 13:59   #3
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Hej

De syge eller deres pårørerne. Det er ligeså svært at sidde på sidelinien, man føler sig total magtesløs. Eneste fordel som pårørerne er at man må sige, alt når man siddet til møde kommunen uden at skade den syges sag, og så holder man sig endda i skindet.

Hvis man skal se det positive i at de sender en til psykolog eller psykiater for en fysisk sygdom, ja så har man i det mindste papir på man er normal. Det er utroligt, at ikke flere bliver ramt af depression, når de er fanget i system danmark.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2009, 23:18   #4
SusanneSjogren
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 14
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
SusanneSjogren er ny på vejen
Jeg kan da sige at jeg har haft en stor deprition i systemmet, kom ud af den sådan efter et halvt år, men ak, så skete det igen og nej med flaget igen.

Man skal være stærk for at være i systemmet, eller have et godt netværk, det har jeg heldigvis, ellers var jeg ikke kommet op igen.

Nu venter jeg bare på at der er et job til mig.

Susanne
SusanneSjogren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension