K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2014, 18:10   #1
summerfugl22
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
summerfugl22 er ny på vejen
Question kontanthjælp? kan jeg nå det?

Efter at have været på sygehuset i over 2 uger, blev jeg udskrevet og sendt hjem idag. Men nu står jeg uden en krone på lommen og juleaften er lige om hjørnet.

Jeg skal ned og melde mig ledig imorgen og søge om enkeltydelse/kontanthjælp, men kan jeg nå at få noget udbetalt før juleaften?
summerfugl22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2014, 18:42   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Om du er berettiget og om du kan nå udbetaling, kan kun din kommune svare på. Men held og lykke.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2014, 18:58   #3
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Undersøg det

Citat:
Oprindeligt indsendt af summerfugl22 Se meddelelser
Efter at have været på sygehuset i over 2 uger, blev jeg udskrevet og sendt hjem idag. Men nu står jeg uden en krone på lommen og juleaften er lige om hjørnet.

Jeg skal ned og melde mig ledig imorgen og søge om enkeltydelse/kontanthjælp, men kan jeg nå at få noget udbetalt før juleaften?
Undersøg på din kommunes hjemmeside, om du kan søge direkte på nettet og derefter gå på jobcenter med al dokumentation, udgifter og indtægter, husleje osv.
Det er en speciel situation du er i, en ualmindelig og uforudsigelig hændelse, som du pludselig står i så måske er der en noget specielt hjælp til netop sådan en situation du er udskrevet til...... Du forklarer hvordan det hænger sammen
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2014, 11:09   #4
summerfugl22
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
summerfugl22 er ny på vejen
Nu var jeg jo der ovre, og de så godt nok lidt undrende over min konto balance, men selv om den står i minus, var der ingen kære mor.

De vil ikke give mig en krone før de har set at jeg er aktiv og de sagde at der nok ikke kommer penge ind før til nytår.

Jeg har så nu taget sagen i egen hånd og gik over til det sted hvor der er samtaler og bad på nåde knæer om jeg ikke kunne komme til samtale idag.

Jeg skal komme tilbage kl. 11:30.

Tror med lidt held at julegaverne er reddet.
summerfugl22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2014, 12:24   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber i al fald, din "overlevelse" er reddet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2014, 15:06   #6
summerfugl22
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
summerfugl22 er ny på vejen
Tja, men når man har afleveret ansøgningen med alt hvad der kræves og været til samtale, så er man da berettiget? Altså jeg ansøgte om enkeltydelse samtidig...
summerfugl22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension