K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2014, 12:11   #11
Cap
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Cap er ny på vejen
sygedagpenge

hej phhmw

Så er der søgt aktindsigt, men selvfølgelig kan de ikke nå at sende mig dokumenterne

Vedr. forlængelse:
Så er jeg og min fagforening af den opfattelse at kommunen kan bruge (§ 27, stk. 1, nr. 2) da det er en afklaring af arbejdsevne.

Periode på sygedagpenge:
Fra den 13/1-2014 og frem til 1/6-2014 deltidssygemeldt, og stadig på sygedagpenge, blev fyret pr. 1/6-2014 med ophør 31/10-2014 blev dog fritstillet

Udtalelse fra kommunens lægekonsulent :
Der vurderes at være behov for varige skånehensyn i form af fritagelse fra rygbelastende jobfunktioner
Desuden er der skånehensyn i form af reduceret arbejdstid, hvor meget er dog vanskeligt at sige
afklaring af timetallet må bero på en funktionsevneafklaring i en periode under optimale skånehensyn.

Vedr. Arbejdsskade:

Arbejdsskaden er anerkendt og jeg har fået erstatning for varigt men den, er dog anket, da advokat og jeg mener at det varige men er sat for lavt.

Vedr. erstatning for tab af erhvervsevne

Jeg har ikke ret til erstatning for tab af erhvervsevne da jeg ikke har haft en lønnedgang på 15%

Arbejdsskadestyrelsen kigger på erhvervsevne tabet igen pr 31.10.2015 da jeg der jo så ikke mere har indtjening fra arbejde

Og som jeg har forstået og fået forklaret så kan jeg ikke forlænges på en kørende arbejdsskadesag da der har været en første afgørelse også velvidende at de tager erhvervsevnetabet op igen 3 måneder efter

Ganske smart fra styrelsen side,


Vedr. mapper:

så har jeg flere end 2



Mvh.Cap
Cap er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension