K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2011, 12:56   #531
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Kære Enteneller.
Jeg følger med i din sag, og håber du snart får et posetivt svar fra BAN.
Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 22:27   #532
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Isabel Se meddelelser
Kære Enteneller.
Jeg følger med i din sag, og håber du snart får et posetivt svar fra BAN.
Isabel
Hej Isabel,

Tak skal du have, jeg tror dog desværre at BAN kommer til at give kommunen/pensionsnævnet medhold.

Håber at du har det godt i dit forløb.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 16:18   #533
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Rykkede lige min sagsbehandler idag for om hun havde hørt fra det nye sted. Det er ca. 14 dage siden vi talte sammen sidst og i starten af sidste uge modtog hun en samtykke erklæring fra mig om, at de også godt må modtage alverdens oplysninger og papirer om mig/min sag.

Samtidig fik jeg et brev fra Brøndby om at de havde modtaget ansøgningen fra mit jobcenter i går og ville vende tilbage snarest muligt. Det var da meget sødt af dem.

Min sagsbehandler svarede så også på mailen idag - allerede som flg.

"Giv os liiiiiiige lidt arbejdsro, jeg skal nok give dig besked så snart jeg har hørt fra dem."

Såå lidt kan hun da huske min sag selvom jeg dog ikke har rykket ofte, men fint nok så ved man da at tingene er sat igang og man har vel lov til at spørge frøkenen hvordan det står til. Nu får hun så arbejdsro i ca. 2 uger mere. Mon ikke hun hører fra afprøvningsstedet indtil da ? Hun sagde tidligere at der var plads i januar, så nu må vi se.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 17:57   #534
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det ville da være rarest for dig at vide hurtigst muligt hvornår du skal starte, så man kan forberede sig rent mentalt på det.

- giv os lige lidt arbejdsro gad vide om hendes pc bimler hver gang hun modtager en mail.

EE husker du at sætte kvittering på læst mail når du sender ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 21:29   #535
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Jasch,

Denne gang satte jeg ikke kvittering på og jeg har altså ikke været så meget oppe i r.... på hende som svaret ellers kunne antyde. Det kan da godt være, at de har travlt, men januar er altså lige om lidt og jeg har da lov til at få en status, dette specielt også når jeg ikke sådan "dukker" op i hendes sædvanlige system.

Men ok det er nu meget godt med en reaktion en gang i mellem så ved man da at man er eller har været i sbérens bevidsthed.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 20:50   #536
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
hold da op for en sur mokke. Selvfølgelig har du lov at spørge når der er passeret 2 uger. Man skulle prøve at give dem det svar når der er noget de vil vide. Gi mig liiiiiige lidt sygdomsro.....
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 23:25   #537
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pandaline Se meddelelser
hold da op for en sur mokke. Selvfølgelig har du lov at spørge når der er passeret 2 uger. Man skulle prøve at give dem det svar når der er noget de vil vide. Gi mig liiiiiige lidt sygdomsro.....
Ja det tænkte jeg også. Hun ringede faktisk selv til mig sidste fredag omkring skift af afprøvningssted og så skulle jeg lige på nettet og godkende dette også skulle jeg lige underskrive en samtykke erklæring og sende ind, selvom jeg havde givet det på mail.

Først nu er der sendt ansøgning af sted til afprøvningsstedet, dette tiltrods for, at jeg allerede i august i år forsøgte at få job centeret sat igang.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 23:06   #538
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Så er jeg blevet indkaldt til møde i Brøndby den 12/12. Dejligt at stedet sender indkaldelse til mig samtidig med min sbér, så er man da forhånds oplyst.

Samtidig med brevet idag fik jeg en mail fra min sbér som flg.:

"Hej igen

Den 12.12.2011 kl. 10 – der er et brev på vej til dig."

Hun er da lidt obs på min sag heldigvis må man sige, men også lidt ping pong, hun har måske opdaget, at jeg ikke er så fatsvag endda.

Det første jeg tænker på når jeg får sådan en indkaldelse det er; hvor lang tid varer mødet ?? Jeg ved at jeg går kold efter ca 30 - 45 min, så begynder mine symptomer at tage til, holder jeg ud bliver de konstante og jeg må slæbe mig hjem.

Jeg ved ikke om jeg allerede nu skal skrive til stedet med cc. til min sagsbehandler, at jeg gerne vil vide hvad agendaen for mødet er og hvor lang tid at det kan tænkes af vare. Jeg ved jo godt at vi skal tale om det forløb jeg skal igang med, men det vil jeg jo også gerne vide lidt om forinden, hvorfor tænker et sted for psykisk syge i aktivering ikke på dette forøvrigt ??

Det er måske en god idé at jeg kommer ud med mine tanker om mødet og varighed allerede nu. Min sagsbehandler ved også lidt om hvornår jeg er "fyldt op" fra sidste møde, det er bare lidt mærkeligt/pinligt at man i sig selv skal sige fra overfor blot et møde allerede nu, men måske er det bedst ??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 23:57   #539
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
EE... dejligt... og det bliver jo snart d. 12-12 ♥

Jeg tror ikke at jeg ville kontakte dem med mødets længde osv osv.. det ville måske være godt for alle parter, at de ser dig som du bliver når dine sympt. kommer..

Jeg ved godt at tanken allerede nu er rædsom .. men ser de dig som du bliver, så er det ligesom overstået.. så behøver du ikke at "gemme" dig derude, når først kurset er gået i gang, når du bliver fyldt op...
Det er skrevet lidt kringlet.. håber sgi at du forstår hvad jeg mener

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2011, 08:00   #540
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
EE... dejligt... og det bliver jo snart d. 12-12 ♥

Jeg tror ikke at jeg ville kontakte dem med mødets længde osv osv.. det ville måske være godt for alle parter, at de ser dig som du bliver når dine sympt. kommer..

Jeg ved godt at tanken allerede nu er rædsom .. men ser de dig som du bliver, så er det ligesom overstået.. så behøver du ikke at "gemme" dig derude, når først kurset er gået i gang, når du bliver fyldt op...
Det er skrevet lidt kringlet.. håber sgi at du forstår hvad jeg mener

Knus Lone
Også min tanke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension