K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2010, 14:14   #21
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
S= Socialrådgivere
M=mareridt
A= affekt
R=rædselsfuld
T=terapeuter



Wauw så har man brug for en terapeut he he Maj-britt hvilke ord satte du på skal vi lige se om du har brug for en psykolog
Fniiiiiiiiiiiis, den er lige i skabet, synd jeg ikke var SÅ vågen i dag.

Jeg smed bare S ord ud, som schæferhund, M ord som mave og i den dur.

Jeg har klart brug for en psykolog, men jeg gættede da rigtigt i T som tid :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 14:31   #22
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg sidder også hver dag og venter på at Maj-Britt skriver om sit 'klappekagekursus', så at jeg kan få rørt lattermusklerne, selvom man egentlig burde tude over at nogen kan finde på at p.... sådan på andre mennesker!

Har jo selv prøvet at sidde i situationen en gang jeg var arbejdsløs (var i fagforening) og skulle aktiveres via AF

Der sad jeg også dybt forbløffet og så de to kursusledere stå og lukke det ene ud efter det andet, og jeg sad da og tænkte (først med åben mund og polypper): "Sig mig, tager de p.. på os .... De ka' sq da ikke stå og mene det der fis helt seriøst, eller undervurderer de min og de andres intelligens eller .....

Efter at have måbet tilstrækkeligt længe og havde været der et stykke tid, endte det da også med at jeg rejste mig og kaldte det hele for fup og svindel, skred ned til AF og fortalte min mening om det sted og jeg blev da også beroliget med at jeg ikke mere skulle udsættes for den slags og at de i øvrigt ikke ville bruge dem mere.

Så, jo, jeg ved præcis hvad du mener Maj-Britt; men det er jo heller ikke første gang, du har fået mig til at hyle af grin over din måde at beskrive tingenes u-ordentlige tilstand på .... Ak ja, de arbejdende skatteborgere skulle lige vide, hvor mange af de dyrebare skattekroner der ryger ned i foret på smarte foretagender uden reelt indhold eller som kan hjælpe en borger med at blive afklaret i forhold til arbejdsmarkedet og lign.

Tak for det Maj-Britt
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 09-04-2010 kl. 18:18. Årsag: Nu ka' jeg heller ikke stave!
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 16:35   #23
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Ja, jeg sidder også hver dag og venter på at Maj-Britt skriver om sit 'klappekagekursus', så at jeg kan få rørt lattermusklerne, selvom man egentlig burde tude over at nogen kan finde på at p.... sådan på andre mensker!

Har jo selv prøvet at sidde i situationen en gang jeg var arbejdsløs (var i fagforening) og skulle aktiveres via AF

Der sad jeg også dybt forbløffet og så de to kursusledere stå og lukke det ene ud efter det andet, og jeg sad da og tænkte (først med åben mund og polypper): "Sig mig, tager de p.. på os .... De ka' sq da ikke stå og mene det der fis helt seriøst, eller undervurderer de min og de andres intelligens eller .....

Efter at have måbet tilstrækkeligt længe og havde været der et stykke tid, endte det da også med at jeg rejste mig og kaldte det hele for fup og svindel, skred ned til AF og fortalte min mening om det sted og jeg blev da også beroliget med at jeg ikke mere skulle udsættes for den slags og at de i øvrigt ikke ville bruge dem mere.

Så, jo, jeg ved præcis hvad du mener Maj-Britt; men det er jo heller ikke første gang, du har fået mig til at hyle af grin over din måde at beskrive tingenes u-ordentlige tilstand på .... Ak ja, de arbejdende skatteborgere skulle lige vide, hvor mange af de dyrebare skattekroner der ryger ned i foret på smarte foretagender uden reelt indhold eller som kan hjælpe en borger med at blive afklaret i forhold til arbejdsmarkedet og lign.

Tak for det Maj-Britt
Altså, jeg opdaterer min status på FB hver dag med, hvad der nu er sket i Cirkus Flopcenter og det læser skatteyderne jo.....
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 18:10   #24
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
her er hvorfor alle aktiveres http://i44.tinypic.com/2j4r1hu.jpg
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 18:12   #25
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
her er hvorfor alle aktiveres http://i44.tinypic.com/2j4r1hu.jpg
Ja, jeg er godt klar over at min aktivering UDELUKKENDE drejer sig om refusion.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 20:20   #26
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja mej-brit i lyder da til at have det sjovt på hinandens bekostning,eller sin ejen

Jeg trode jeg skulle gemmen hele profilen og mere til men ,der var styr på fik jeg indtryk af ..

og jeg får tilknytet to job konsulenter,og skal møde den anden i næste uge,men hun mente det ville blive svært med kun 12½ time ,hvor til jeg sagde med en evne på 10 timer . det kunne hun så ikk se nogle stæder ,så sagde jeg har brug for at sidde bare nogle minutter ind immellen..

Og hun spurte om der slet ikk var talt om pension,for jeg havde jo mange skåne hensyn.Men det er der jo ikk ,men hun sagde at de fik faktisk kun folk med 15 timer eller mere i arbejde,Sagde at det ville jeg nok ikk komme op på men at hvis alle hensyn bliver tilgode set kunne jeg måske et par timer mere.Og da jeg gik der fra tænte jeg dum dummer mig,jeg jo helt smardert hver gang jeg bliver afprøvet ,nå men nu må tiden vise hvad de kan finde på,der blev sagt de fandt kontakterne og så kom man med ud ,

Skal møde den anden i næste uge og så en gang om måned til de finder en mulig arbejds plads.

Som køkken med hjælper eller linde ,det jeg har sagt jeg hadder og er for hårdt,den med trivelse/servismedarbejder lave ldt kaffe og tage kopier og linde,så mener de man også skal kunne moget kontor arbejde .... så skal nok smaders igen,som i mine arbejdsprøvninger øvdet fame svært at bevar optimisten ...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 20:23   #27
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Ja mej-brit i lyder da til at have det sjovt på hinandens bekostning,eller sin ejen

Jeg trode jeg skulle gemmen hele profilen og mere til men ,der var styr på fik jeg indtryk af ..

og jeg får tilknytet to job konsulenter,og skal møde den anden i næste uge,men hun mente det ville blive svært med kun 12½ time ,hvor til jeg sagde med en evne på 10 timer . det kunne hun så ikk se nogle stæder ,så sagde jeg har brug for at sidde bare nogle minutter ind immellen..

Og hun spurte om der slet ikk var talt om pension,for jeg havde jo mange skåne hensyn.Men det er der jo ikk ,men hun sagde at de fik faktisk kun folk med 15 timer eller mere i arbejde,Sagde at det ville jeg nok ikk komme op på men at hvis alle hensyn bliver tilgode set kunne jeg måske et par timer mere.Og da jeg gik der fra tænte jeg dum dummer mig,jeg jo helt smardert hver gang jeg bliver afprøvet ,nå men nu må tiden vise hvad de kan finde på,der blev sagt de fandt kontakterne og så kom man med ud ,

Skal møde den anden i næste uge og så en gang om måned til de finder en mulig arbejds plads.

Som køkken med hjælper eller linde ,det jeg har sagt jeg hadder og er for hårdt,den med trivelse/servismedarbejder lave ldt kaffe og tage kopier og linde,så mener de man også skal kunne moget kontor arbejde .... så skal nok smaders igen,som i mine arbejdsprøvninger øvdet fame svært at bevar optimisten ...
Jeg kender godt det med at måske lige et par timer mere, fordi så slemt kan det da ikke være.

Cleo, hold nu fast i det timetal, du selv mener er realistisk, du får altså ingen medalje, hvis du knokler dig selv halvt fordærvet.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 20:35   #28
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Næ ,jeg ved det godt ,men jeg tror jeg lider af det er hedder hensynds betændelse,
det jo synd for hende at det er så svært at få mig afsat

men det er noget med at jeg måske skulle arjejde hveranden dag,for det der knoklerri hver dag ,der køre jeg helt ned hver gang er det endt med flere blokader og flere piller,for at stå de sidste uger igemmen,men det vil de aldrig skrive om i mine papir...

Men jeg er glad for jeg ikk skal side med 20 andre ved pc og søge håbeløse job... man aligevel ikk kan magte....
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 20:44   #29
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Næ ,jeg ved det godt ,men jeg tror jeg lider af det er hedder hensynds betændelse,
det jo synd for hende at det er så svært at få mig afsat

men det er noget med at jeg måske skulle arjejde hveranden dag,for det der knoklerri hver dag ,der køre jeg helt ned hver gang er det endt med flere blokader og flere piller,for at stå de sidste uger igemmen,men det vil de aldrig skrive om i mine papir...

Men jeg er glad for jeg ikk skal side med 20 andre ved pc og søge håbeløse job... man aligevel ikk kan magte....
Ud af den flinkeskole.......NU

Underligt at diverse instanser ikke lytter til folk, du siger hver anden dag, så burde de straks sige: Ok, det prøver vi i en periode.

Men næ nej, de er så kloge at det kan undre mig, at de "kun" er blevet socialrådgivere / sagsbehandlere/ jobkonsulenter og hvad de ellers kalder sig.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2010, 20:57   #30
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, det har jeg hørt før,men jeg er nok meliø skadet
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller hvad ? Mørkøv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 19-05-2012 08:40
Skilsmisse eller hvad??????????? Mouse Alt det andet 31 03-02-2010 11:28
Hvad gør jeg nu?? Flexjob eller?? Evy Alt det andet 5 04-10-2009 17:21
§100 eller hvad? Despina Hjælpemidler til handicappede 22 15-07-2009 20:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension